Oprettet July 22, 2011 Endelig kom denne gruppe, har godt nok ventet på den ;) Jeg hedder Henriette er 21 gift med S på 26, vi har sammen Gabriella fra september 2009 :) vi venter nu vores 2. Barn med termin 22 marts 2012 :loveshower Vi bor i Kolding, S skal starte på HF efter sommerferien han er uddannet bager men mistede sit job sidste efterår :( siden da har det været umuligt at finde noget, men han er nu i job med løntilskud gennem a-kassen ;) Jeg læser til social og sundhedsassistent og er færdig 30 marts 2012, så jeg håber filur bliver i maven til sidste eksamen er veloverstået, ellers er det bare rigtig dårligt planlagt af os :D Glæder mig til at følges med jer alle :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Dejligt med flere herinde :balloons Jeg glæder mig til at følges :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Uh det bliver spændende og se om Filur bliver der til efter eksamen, eller om du må have ham/hende med på armen til den sidste eksamen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2011 STORT tillykke med graviditeten :loveshower :loveshower Ih ja... bare den lille da ikke kommer UNDER eksamen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites