Oprettet July 22, 2011 Manden min var lidt nedtrykt i går (se evt fortroligt forum). Vi talte en del, og lidt senere postede han denne på min væg på FB, sammen med kommentaren "Jeg er glad for at have dig som min bedste ven :)" :biglove Begyndte sg at tude- måske jeg er lidt let påvirkelig til tårer for tiden :blush Det er ikke såååå tit, han kommer med sådan noget :wub I får lige teksten, som jeg jo elsker :loveshower Lucky Do you hear me, I’m talking to you Across the water across the deep blue ocean Under the open sky, oh my, baby I’m trying Boy I hear you in my dreams I feel your whisper across the sea I keep you with me in my heart You make it easier when life gets hard I’m lucky I’m in love with my best friend Lucky to have been where I have been Lucky to be coming home again Ooohh, ooooh, oooh, oooh, Oooh ooh ooh ooh They don’t know how long it takes Waiting for a love like this Every time we say goodbye I wish we had one more kiss I’ll wait for you I promise you, I will I’m lucky I’m in love with my best friend Lucky to have been where I have been Lucky to be coming home again Lucky we’re in love every way Lucky to have stayed where we have stayed Lucky to be coming home someday And so I’m sailing through the sea To an island where we’ll meet You’ll hear the music fill the air I’ll put a flower in your hair Though the breezes through trees Move so pretty you’re all I see As the world keeps spinning round You hold me right here right now I’m lucky I’m in love with my best friend Lucky to have been where I have been Lucky to be coming home again I’m lucky we’re in love every way Lucky to have stayed where we have stayed Lucky to be coming home someday Ooohh, ooooh, oooh, oooh, Oooh, ooh, ooh, ooh Ooooh, ooooh, oooh, oooh, Oooh, ooh, ooh, ooh. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 :loveshower :loveshower :biglove Det er bare så skøn, en bekræftelse - dejligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Fantastisk mand! :loveshower Og du er en fantastisk hustru, der helt sikkert fortjener det :kram2 Skøøøn sang - den kendte jeg ikke. Sidder her og får tårer i øjnene, for sådan har jeg det også med min mand - elsker ham bare SÅ meget!!! :loveyou Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 :loveshower :loveshower :biglove Det er bare så skøn, en bekræftelse - dejligt :loveshower Ja, dem tror jeg at jeg vil begynde at samle på :D :loveshower nåhhhhh :biglove :biglove Fantastisk mand! :loveshower Og du er en fantastisk hustru, der helt sikkert fortjener det :kram2 Skøøøn sang - den kendte jeg ikke. Sidder her og får tårer i øjnene, for sådan har jeg det også med min mand - elsker ham bare SÅ meget!!! :loveyou Hvor sødt skrevet- tark :blush Kan stadig tude lidt over det :blush Nu blev det vist til "vores sang" :biglove Sådan én har vi faktisk lidt savnet, selvom vi spiller/synger en del herhjemme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Linket virker ikke mere :( Heller ikke hvis du klikker på dér hvor der står, at du kan se den på youtube? ;) Ved ikke lige hvorfor den gør det. Gjorde den også på FB :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Årrrh :D der er intet bedre end når de kære mænd viser deres kærlighed, og så endda offentligt :loveshower Jesper er god til bare at poste pludselige kærlighedserklæringer på min væg - og jeg elsker det! Jeg elsker at vise min omgangskreds, hvor dejlig min mand er, det giver sådan et selvtillids boost og også mange point på forelskelses kontoen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Åhhh hvor sødt :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites