Janni

3D scanning

6 indlæg i dette emne

hej...

ville høre om der er nogen som har prøvet at være til 3D scanning.. og hvordan det var...

hvordan følsen inde i en var da man så det..

Knus :loveshower

Del dette indlæg

Vi var til 3D scanning da jeg ventede min datter i 2009 og var ca. 30 uger henne.

I starten er følelsen lidt syrealistisk, fordi du jo er klar over at du kigger på din baby der stadig befinder sig inden i maven. Men når du så får øje på hvis næse barnet har, at det ligger og vinker, sutter tommelfinger eller lignende - så er man bare solgt! Det var vi i hvert fald :loveshower

Hos Scanningsjordemoderen fik vi både en ordentlig stribe billeder med hjem (jeg mener at vi fik 50 stk.) + en dvd med optagelse af scanningen.

Vi synes at det var en fantastisk oplevelse og skal da afsted igen for at se Lillebror den 16. september :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvad gav i for at få lavet sådan en scanning...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det er den eneste scanning du skal have foretaget hos dem, koster den 1.400 kroner for 45 minutter.

Den kan også købes som del af en pakke...

Scanningspakke 1 (20 min. kønsscanning med 3D + 45 min. 3D-scanning): 1.800 kr. (normalpris 2.100 kr)

Scanningspakke 2 (tidlig scanning + 20 min. kønsscanning med 3D + 45 min. 3D-scanning): 2.300 kr. (normalpris 2.800 kr)

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvad gav i for at få lavet sådan en scanning...

Det sted jeg skal have det lavet koster det 1200

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var til 3D scanning i uge 28+, og det var simpelthen en fantastisk oplevelse.

For det første at få bekræftet at den lille havde det godt derinde og få kønnet fastslået endnu engang var dejligt, men også det at se hendes lille ansigt - at kunne genkende nogle af ens egne ansigtstræk var altså helt helt specielt.

Vi var også ved scanningsjordemoderen, fik også godt og vel 50 billeder med hjem + en DVD af hele scanningen.

Tænker også at det senere hen må være sjovt for lillepigen at have billeder fra da hun lå i min mave :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER