Oprettet July 21, 2011 Hej piger, Jeg må meddele at jeg faktisk hører til i juli termins gruppen, for jeg har FØDT verdens dejligste lille dreng :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Tillykke igen :balloons Selvom du fødte i juli er du røget på fødselslisten her i august-gruppen :rolleyes Nu er det spændende hvornår vi andre får lov til at følge efter (forhåbentlig snart ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Du må stadig gerne være med herinde ;) Du var jo en "august-gravid". Jeg synes det er så vildt at se på billedet af din dreng og tænke at min er lige så stor, men bare stadig ligger inde i maven. Jeg forstår det slet ikke :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Du må stadig gerne være med herinde ;) Du var jo en "august-gravid". Jeg synes det er så vildt at se på billedet af din dreng og tænke at min er lige så stor, men bare stadig ligger inde i maven. Jeg forstår det slet ikke :wub Nej det kan jeg godt forstår du ikke kan. Jeg har stadig svært ved at forstå at han har ligget inde i min mavse :rolleyes :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Nej det kan jeg godt forstår du ikke kan. Jeg har stadig svært ved at forstå at han har ligget inde i min mavse :rolleyes :kuller Ja, det kunne jeg forestille mig. Han er altså en utrolig sød dreng :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Stort tillykke med den skønne lille prins :loveshower Håber I alle trives og det kommer til at gå godt :goodluck Glæder mig meget til det bliver min tur lige om snart.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Tillykke med ham. :) Han ser rigtig rigtig sød og fin ud :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Endnu engang tillykke :loveshower Jeg glæder mig til at høre, hvad han kommer til at hedde :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Stort tillykke med ham :balloons Hvor ser han lækker ud :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Stort tillykke med ham :hurra tænk at han allerede er ude..ih man bliver utålmodig selv hehe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2011 Ihhh - hvor er det stort.. -Og VILDT.. Tillykke med jeres lille vidunderlige dreng - hvor ser han sød og dejlig ud :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites