Anna1980

hvor meget skal jeg mærke aktivitet nu?

7 indlæg i dette emne

jeg har hørt at barnet vil bevæge sig mindre men kraftigere nu jeg er nået hvor jeg er nu.. har nemlig ikke mærket junior så meget i dag, ikke som de sidste par dage... men er usikker på om jeg bare er pylret, fordi sidst jeg var bekymret pga mindre aktivitet, var alt normalt, og det har det været hele vejen igennem... så vil gerne høre jeres input ang det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så længe du mærker ham hver dag, så er det ikke vigtigt hvor meget du mærker ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bebs kan altså også sagtens have en dag hvor jeg ikke mærker hende ret meget, men så dagen efter er hun måske ekstra aktiv.

Tror også det afhænger lidt af hvad jeg laver og hvordan jeg har det. Den ene nat havde jeg f.eks. næsten ikke sovet og var dødtræt dagen efter, og der mærkede jeg hende ikke ret meget. Natten efter sov jeg lidt bedre, og så var hun mere aktiv end normalt dagen efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til ctg igår, fordi jeg ikke mærkede så meget liv i nogen dage. Jeg snakkede med min JM, og hun sagde, at hun ikke vil risikere noget, derfor sendte hun mig til ctg. Heldigvis var alt iorden :loveshower (bortset fra at babyen havde for høj hjertefrekvens i en periode).

Jeg synes, du skal ringe til din læge eller JM, hvis du er bekymret. Bare for at være sikker og for at berolige dig selv! :goodluck

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har hørt at barnet vil bevæge sig mindre men kraftigere nu jeg er nået hvor jeg er nu.. har nemlig ikke mærket junior så meget i dag, ikke som de sidste par dage... men er usikker på om jeg bare er pylret, fordi sidst jeg var bekymret pga mindre aktivitet, var alt normalt, og det har det været hele vejen igennem... så vil gerne høre jeres input ang det.

Du SKAL mærke junior hver dag!!! Ellers kontakt din jm. Jeg fik kørt en kurve, da jeg ikke syntes at have mærket ham sidste mandag/tirsdag, hvilket jeg sagde til tjek hos min jm om onsdagen. Jeg fødte den efterfølgende fredag, tidlig morgen :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt hver dag er fint, min moderkage ligger så lille pige sparker i den.

Så nogle dage er det små puf og andre dage bliver jeg sparket i gulvet.

Men ring til FG hvis du er det mindste i tvivl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

han vågnede op for 3 timer siden så er ikke det mindste bekymret.. han er meget aktiv..:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER