Oprettet July 20, 2011 Til jer der husker min oplevelse i Quint vil jeg da lige fortælle en lille ny historie. Jeg var på Systembolaget i går for at købe noget vin. Den unge ekspedient beder om at se legimitation. Jeg spørger hende, hvor gammel man da skal være for at handle, og hun siger "20 år men jeg spørger altid alle der ser ud til at være under 25" :bunny Jeg sagde til hende, at det tog jeg som et kompliment :yiepie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Fantastisk :glad :balloon :yay Men du ser jo også brand-godt ud :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 kender ikke quint historien.. med fedt kompliment :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Ha ha... Ja, det var da den omvendte historie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 :biglove Du er jo også UNG og SMÆKKER-LÆKKER Ki.... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 :D :scFordi du er så smækker Ki! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 :bunny :bunny :bunny :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Ja det var da den modsatte historie :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Bli'r helt misundelig.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 SÅDAN !!! :loveshower :loveshower :loveshower Det er så fedt når det går den vej.. Har selv lige prøvet at skulle vise billede ID et sted hvor man skal være over 18... :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Sikke da en dejlig kompliment - den må du tænke tilbage på med glæde når du bliver 80 :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 NICE der må du handle noget mere med den service Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Jeg ELSKER os at blive gættet yngre end jeg er. Det er altså skønt, og os lidt et bevis på at alt hvad man hører i medierne ikke passer ;) Jeg renser nemlig sjældent min hud (selvom jeg er uddannet kosmetolog) jeg ryger, og drikker ik nok vand. Alle nogle ting der skulle ælde en hurtigere end hvad godt er, og alligevel bliver jeg skudt meget yngre end jeg er ;) LOVE IT! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Men hvor gammel er du så? :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Men hvor gammel er du så? :whistling Jeg er 37½ :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Jeg er 37½ :rolleyes Man er bestemt ik gammel når man tæller de halve med ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Man er bestemt ik gammel når man tæller de halve med ;) Haha - det tænkte jeg også! :D :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Man er bestemt ik gammel når man tæller de halve med ;) Præcis :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites