Oprettet July 20, 2011 Jeg fik taget dette super lækre billede af vores lille fis i går :loveshower :loveshower Hun er nu 3 måneder og noget så dejlig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 hvor er hun bare lækker :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Hvor er hun kær :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 hvor er hun bare rigtig skøn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Nej hvor er hun bare sød :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Hvor er hun skøn! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Hvor er hun skøn! :loveshower Tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Jeg vil give de andre ret - hvor er hun skøn! Og sikke en hårpragt hun har :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2011 Jeg vil give de andre ret - hvor er hun skøn! Og sikke en hårpragt hun har :loveshower Tak :kram2 Ja hår er der masser af og der har endda været meget mere, men noget af det er slidt af, men kommer snart igen kan jeg se :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2011 hvor er hun bare skøn :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Må lige vise ét mere :loveshower :loveshower Første grød... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Må lige vise ét mere :loveshower :loveshower Første grød... Cutie - der kan ikke være gået meget grød i mavsen :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Tak piger :loveshower :loveshower Nej det var ikke det vilde der røg ned i maven.. Langt det meste blev på hagesmækken eller kinderne :badgirl Men nu er hun rigtig glad for det, så nu er der lyd på når hun spiser.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Nej hvor ser hun bedårende ud, selv med grød ud i hele ansigtet.. :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Nej hvor ser hun bedårende ud, selv med grød ud i hele ansigtet.. :kuller Mange tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Jeg vil bare ønske jer en glædelig jul Del dette indlæg Link to post Share on other sites