Ezri

Spise moderkagen

32 indlæg i dette emne

Er der nogen steder man kan se om mennesket har spist sin moderkage op igennem historien? Jeg har hoert man gravede den ned, ofrede den mm men aldrig at mennesket skulle havde spist den. Der maa da ogsaa vaere forskel paa mennesker og dyr skulle man tro. Egentlig er vi mennesker underlige hvem kan ikke lider leverpostej, medister eller julestylte bare det hele kommer fra en gris..

Del dette indlæg

Synes jo egentligt moderkager er fantastiske (på den måde at det er et helt fantastisk organ med en helt fantastisk funktion) og synes slet ikke de er spor ulækre at se på, men det er nok bare en fag-skade :D... men derfra og så til at spise den... øhhhh nej tak :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen steder man kan se om mennesket har spist sin moderkage op igennem historien? Jeg har hoert man gravede den ned, ofrede den mm men aldrig at mennesket skulle havde spist den. Der maa da ogsaa vaere forskel paa mennesker og dyr skulle man tro. Egentlig er vi mennesker underlige hvem kan ikke lider leverpostej, medister eller julestylte bare det hele kommer fra en gris..

Det er der bestemt... Se eks her

Du kan også prøve at søge på "eat placenta" så kommer der en masse artikler frem...

Del dette indlæg

Annonce ♥

HAHAAHAH!

Min mand har en kusine, som fik barn i januar. Hende og hendes mand er de mest elskelige og dejlige mennesker - men RET meget mere alternative end os. De lavede for det første en tromme ud af moderkagehinden - yes seriously.

Derefter ville de koge moderkagen. De kogte den i 1½ time, hvorefter kusinen smagte på den (ADR BADR), men den var blevet lidt for sej og smagte bare ikke særlig godt. ( :puke ) Så derefter bagte de den i 6 timer ved 200 grader - og så knuste de den til pulver. De har så tænkt sig at blande det i creme, hvis baby får eksem senere i livet....

Hahaha, jeg synes det er SÅ sjovt og SÅÅÅ klamt. Og ja, det er nok naturligt nok. Men jeg ville aldrig spise noget, som havde været inde i mig selv. Ej. Jeg synes simpelthen, det er ulækkert. Jeg har heller ikke nogle særlige forestillinger om at skulle smage min egen modermælk.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fy fy føj..AD!! Siger jeg bare! NEj tak! :puke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Føj :puke , det har jeg aldrig hørt om og selvom jordmoderen havde tilbudt mig en bid af moderkagen, havde jeg sagt nej tak.

Grunden til at hun bagte en kage med sin mens blod var noget med, at hun havde en kæreste, som skulle ud og rejse, og så havde hun læst i en heksebog, at det kunne få ham til at blive hjemme. Det virkede så ikke...

Han vidste ikke, at han fik en kage med hendes mens blod i, men f*****ck jeg ville blive gal, hvis nogle gjorde det ved mig, og jeg fandt ud af det....

Det er simpelthen for klamt :puke

HAHAAHAH!

Min mand har en kusine, som fik barn i januar. Hende og hendes mand er de mest elskelige og dejlige mennesker - men RET meget mere alternative end os. De lavede for det første en tromme ud af moderkagehinden - yes seriously.

Derefter ville de koge moderkagen. De kogte den i 1½ time, hvorefter kusinen smagte på den (ADR BADR), men den var blevet lidt for sej og smagte bare ikke særlig godt. ( :puke ) Så derefter bagte de den i 6 timer ved 200 grader - og så knuste de den til pulver. De har så tænkt sig at blande det i creme, hvis baby får eksem senere i livet....

Hahaha, jeg synes det er SÅ sjovt og SÅÅÅ klamt. Og ja, det er nok naturligt nok. Men jeg ville aldrig spise noget, som havde været inde i mig selv. Ej. Jeg synes simpelthen, det er ulækkert. Jeg har heller ikke nogle særlige forestillinger om at skulle smage min egen modermælk.

Det er godt nok lidt for alternativt til mig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER