Oprettet July 19, 2011 Så blev det tirsdag og hermed ugens resultat :) Lukaj : 88,9 - 0,6kg (- 0,2 kg kg) Sandie: 63: +0,3 kg (- 10,8 kg) Troldemor er på ferie :) :prik til Nitzen1987 TILLYKKE til: Lukaj Husk: næste vægt i en pm senest tirsdag d. 2/8 kl. 20.00 :) Manglende tilbagemelding over 2 uger udløser det røde kort! OBS : Læg mærke til vi springer næste uge over grundet manglende tilbagemeldinger og ferie, er tilbage igen d. 2 August!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Ej sorry... missede den :( har ellers tænkt på det flere gange i dag <_< men der var alligevel kun røget 100 gram af siden sidst <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Ej sorry... missede den :( har ellers tænkt på det flere gange i dag <_< men der var alligevel kun røget 100 gram af siden sidst <_< Det kunne have været en 2. plads ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Det kunne have været en 2. plads ;) ja det er godt nok ærgeligt :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Må jeg også være med i jeres taberklub? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Må jeg også være med i jeres taberklub? Det må du.. Dog holder jeg klubben lukkede næste uge, men pm med din vægt, fra i dag eller i morgen, og så igen om 2 uger så du på listen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Det må du.. Dog holder jeg klubben lukkede næste uge, men pm med din vægt, fra i dag eller i morgen, og så igen om 2 uger så du på listen :) Super... Jeg venter lige til i morgen tidlig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites