boble

Hvor længe vokser de????

14 indlæg i dette emne

Hejsa.

Er der nogle der ved hvor længe brysterne :hophop bliver ved med at vokse??? Jeg synes de er blevet noget større så jeg ikke kan passe mine egne bh'er :huh

Så jeg skal vist snart have en ny eller nogle nye. Men gider ikke bruge så mange penge på det før jeg ved hvornår de stopper med at vokse......

Og er der andre der får mega ondt i :hophop når man dyrker motion så det næsten ikke er til at holde ud???

Knus

Del dette indlæg

Det gør ondt i perioder mere end andre, gør hvad du kan holde ud mht motion for der er desværre ikek så meget andet at gøre.

Mht vokseværket så vokser de hele graviditeten igennem eller kan gøre det, det er ik sådan at man kan sige de kun vokser i eks 1 og 3 del...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine voksede mest i starten. Da jeg var ca. halvvejs (mener jeg det var) købte jeg nye bh'er og dem kan jeg stadig passe nu hvor jeg snart har termin :)

Ang. motion så er der ikke andet for end at lytte til din krop og sørge for at have en god sports-bh :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg voksede rimelig hurtigt ud af mine egne bh'er. Så fik jeg et par stykker af min veninde, som jeg voksede ud af for et par måneder siden. Men siden da kan jeg ikke se at de er vokset. Jeg er heller ikke øm i dem længere.

Men de vokser jo nok en del mere, når jeg har født og mælken løber til.

Jeg tror det er meget individuelt hvad, der sker med brysterne under graviditeten :hophop

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke hjælpe :( Mine er kun lige begyndt at vokse. Men ikke mere end de gør op til mens <_< Men KAN IKKE VENTE!!! Har altid ønsket mig en stor barm :loveshower :loveshower :oops

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine voksede kun i starten. Købte en enkelt BH i et nummer større ellers brugte jeg en BH forlænger, som gjorde at jeg kunne bruge de fleste af mine opridelig BH'er.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine voksede kun i starten. Købte en enkelt BH i et nummer større ellers brugte jeg en BH forlænger, som gjorde at jeg kunne bruge de fleste af mine opridelig BH'er.

Hejsa. Øhh en BH forlænger???? Er det kun til omkredsen??

Mit problem er selve skålen det skulle da helst ikke være omkredsen??

Knus

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine voksede også kun i starten - der har vist været stilstand længe efterhånden ;)

De er vokset lidt, men mest af alt er de bare blevet MEGET mere faste, så jeg kan godt bruge mine alm. BH´er - de sidder bare lidt anderledes og jeg får de vildeste kavalergange af det :D

Jeg har købt en enkelt BH i samme skål men et enkelt omkredsnummer større. Det er helt perfekt.

Jeg tror, at de vokser lidt mere i den sidste del af graviditeten og når mælken forhåbentlig løber til.

Min mand og jeg :hump lige i morges og der sagde han bagefter:"Det er helt vildt, så faste dine bryster er!" :blush

Så sagde jeg også, at han hellere måtte nyde det så længe det varer - lige pludselig er de (forhåbentlig) fulde af mælk og bagefter er det tilbage til det vanlige :D

Mht. træning, så er dine bryster sandsynligvis blevet tungere og det er mere det der skaber problemer end størrelsen. For når de lige tager godt på i vægt, er det ikke sikkert din sports-BH magter opgaven, og der skal ikke ret meget 'hopperi' til før det gør ondt, når de er ømme. Så hvis de er vokset meget, kan du måske afhjælpe det ved at købe en ny sports-BH. Det kan også være ømheden fortager sig lidt igen efter nogen uger. Det gjorde det for mit vedkommende :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine voksede også kun i starten - der har vist været stilstand længe efterhånden ;)

De er vokset lidt, men mest af alt er de bare blevet MEGET mere faste, så jeg kan godt bruge mine alm. BH´er - de sidder bare lidt anderledes og jeg får de vildeste kavalergange af det :D

Jeg har købt en enkelt BH i samme skål men et enkelt omkredsnummer større. Det er helt perfekt.

Jeg tror, at de vokser lidt mere i den sidste del af graviditeten og når mælken forhåbentlig løber til.

Min mand og jeg :hump lige i morges og der sagde han bagefter:"Det er helt vildt, så faste dine bryster er!" :blush

Så sagde jeg også, at han hellere måtte nyde det så længe det varer - lige pludselig er de (forhåbentlig) fulde af mælk og bagefter er det tilbage til det vanlige :D

Mht. træning, så er dine bryster sandsynligvis blevet tungere og det er mere det der skaber problemer end størrelsen. For når de lige tager godt på i vægt, er det ikke sikkert din sports-BH magter opgaven, og der skal ikke ret meget 'hopperi' til før det gør ondt, når de er ømme. Så hvis de er vokset meget, kan du måske afhjælpe det ved at købe en ny sports-BH. Det kan også være ømheden fortager sig lidt igen efter nogen uger. Det gjorde det for mit vedkommende :)

Hejsa

Tak for dit svar ;)

Ja mine er blevet hårdere og måske har du ret at det er fordi de er blevet tungere. Men tror nu også at de er vokset. Men æv det er ikke det sjoveste når ens :hophop

er en lidt stor størrelse i forvejen.....

Ja det kunne godt være jeg skulle prøve mig frem med en ny sports bh for motionere skal jeg for jeg skal snart igang med at undevise igen. Så lige nu er det rart at der lidt pause for det :wee når nu at det gør ondt når man hopper for meget :hophop

Knus

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Tak for dit svar ;)

Ja mine er blevet hårdere og måske har du ret at det er fordi de er blevet tungere. Men tror nu også at de er vokset. Men æv det er ikke det sjoveste når ens :hophop

er en lidt stor størrelse i forvejen.....

Ja det kunne godt være jeg skulle prøve mig frem med en ny sports bh for motionere skal jeg for jeg skal snart igang med at undevise igen. Så lige nu er det rart at der lidt pause for det :wee når nu at det gør ondt når man hopper for meget :hophop

Knus

Mine voksede også mest i starten... håber ikke de vokser mere, når mælken løber til, for jeg har samme problem som dig, at de er lidt store i forvejen. Ømheden forsvandt ved mig efter noget tid! :hophop

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er vist individuelt. Mine voksede ikke ret meget. Men måske du skal købe nogle bløde sportstoppe uden bøjler? Så betyder størrelsen ikke helt så meget :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine voksede en størrelse i første graviditet og har brugt den str. (F) lige siden.

Havde kun brug for et nr. større igen lige da mælken løb til

og så indtil spændingerne aftog under amningen. og så var det tilbage til F i ammebh'er.

Mange siger ellers at man skal købe amme bh'er i et nr større end normalt, men det var ikk

nødvendigt her.

Jeg har også brugt BH forlængere, da omkredsen også gav sig lidt ;)

:balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine voksede også mest i den første halvdel af graviditeten, men er altså også vokset lidt i den sidste halvdel.

Er gået 2-3 skålstørrelser op, men er ikke blevet større i omkredsen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar :-)

Jeg tror jeg prøver at strække den med indkøb af en ny BH. Medmindre jeg lige finder en på udsalg :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER