Oprettet July 18, 2011 I sidste måned havde jeg en bio, da jeg fik en positiv test, og som efter nogle dage begyndte at blive svagere og svagere og endte i mens en uge over tid. Nu har jeg så testet - lidt før tid, og kan ane en streg. Men tør ikke håbe på noget som helst. Det var lidt træls i sidste måned. Ka' I se den? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Det kan jeg godt :balloons Men test lige igen for at være hel sikke inden vi siger tillykke :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Det kan jeg godt :balloons Men test lige igen for at være hel sikke inden vi siger tillykke :whistling Det kan du tro jeg nok skal. I må endelig ikke sige T-ordet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Det kan du tro jeg nok skal. I må endelig ikke sige T-ordet. Det kunne jeg ikke drømme om inden du er helt sikker :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Jeg kan også se den :) Håber den bliver tydeligere i løbet af nogle dage :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Vil bare ønske :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Tak, piger. Nu krydses der fingre. Det kunne være så dejligt med nogle fine streger i næste uge. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Ny test et døgn efter sidste. 3+5. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Jeg kunne godt se den første og den sidste her er meget tydelig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Den kan jeg sagtens se! :glad Ej, hvor spændende. Den udvikler sig da sig da rigtig fint :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Den kan jeg sagtens se! :glad Ej, hvor spændende. Den udvikler sig da sig da rigtig fint :loveshower Ja, det ser da okay ud. Nu krydser vi bare. Også benene - det ka' du godt, når du nu er gravid. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Nu kan jeg også se en fin streg :loveshower :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Hvor er den flot :loveshower: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Jeg kan også se den :loveshower :loveshower :loveshower :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Kan også se stregen på den første test.. og sikke da en udvikling.. :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Denne her streg kan jeg også godt se :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Sikke en fin streg der er på nr. 2 :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Tillykke med det jeg kan godt se stregen på den sidste test hvor er det dejligt ss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Jeg krydser også fingre for at stregen bliver tydeligere! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Den streg bliver helt klart mere tydlig :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 jeg kan også se 2 streger på begge test Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Hvor er I søde. Tak for jeres hep. I dag har jeg for sjov taget en ÆL test - og den er positiv. Akkurat, som da jeg fandt ud af, at jeg var gravid med Karla. Mine g-test er stadig med to streger - dog stadig noget svage. Men jeg har de vildeste menssmerter, som stråler helt om i lænden og ned i benet. Håber sørme ikke det er fordi mens er på vej - men at det bare er nogle der tyder på graviditet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Sikke nogen fine tests med en flot udvikling! Jeg hepper på den fortsætter :loveshower :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Er sikker på du er gravid, stregen er tydelig nok til man ikke er i tvivl :loveshower Du kan jo evt. bede lægen om at tage blodprøve for hCg hvis det vil gøre dig tryg :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites