Mama

Tror at hun er faldet helt ned i bækkenet...

3 indlæg i dette emne

Hej piger,

Sidst jeg var hos lægen fik jeg at vide at hun ligger med hovedet ned. De sidste par dage har min mave ændret sig meget. Man kan tydeligt se at maven er faldet og er blevet meget mindre. Samtidig føles det meget meget underligt at gå. Kan mærke at der er kommet tyngde for neden. Går som et barn der har tisset eller skidt i bukserne hehe

Jeg skal hvertfald ikke regne med at kunne tage på udflugter. Det havde jeg ellers troet at jeg kunne helt frem til at jeg skal føde.

Eftersom hun er faldet så langt ned tænker jeg også på mon det kan betyde at jeg føder før tid?

Det er så irriterende at jeg først skal til jordemoder d. 4. august!! <_<

Har i det på samme måde?

Del dette indlæg

Det kunne da godt lyde som om at hun er faldet ned :)

Men jeg tror ikke nødvendigvis at det betyder, at du kommer til at føde før tid. Jeg mener at have læst at de kan falde ned fra omkring uge 34 og helt frem til fødslen.

Hvorfor kan du ikke tage på udflugter?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kunne da godt lyde som om at hun er faldet ned :)

Men jeg tror ikke nødvendigvis at det betyder, at du kommer til at føde før tid. Jeg mener at have læst at de kan falde ned fra omkring uge 34 og helt frem til fødslen.

Hvorfor kan du ikke tage på udflugter?

Det har jeg også læst. Og samtidig læst at hos førstegangsfødende sætter hovedet sig fast tidligere end hos flergangsfødende og førstegangs har jo en tendens til at gå over tid, hvilket flergangs ikke så tit gør.

Så at hovedet har sat sig fast, tror jeg ikke betyder du kommer til at føde snart (desværre :))

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER