Oprettet July 18, 2011 Nogle som ved hvor man kan købe bukser, gerne cowboy, til en høj tynd dreng. Alle busker er nemlig for store til Tobias, han er 5 år og bruger str. 122 i længde og 98/104 i livvidde ;) Det er altså ikke nemt at finde bukser som passer, uden at det der justerbar elastik skal spændes helt ind, så bukserne hænger i store folder rundt om maven på ham ;) Kom gerne med nogle link til hjemmesider, der sælger bukser til tynde dreng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Name it er gode lange og ikke alt for voldsomme i livvidden, derudover kan du få med lommer eller et spænde omme bagpå, som giver lidt røv/facon, hvis han er lidt spinkel. Vi har også en lidt høj og slank dreng, jeres dreng er dog noget længere, og Name it har netop længden som sin fordel. Derudover har de ofte tilbud hos os, under 100 kroner, og jeg synes, de har en fin kvalitet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Name it er gode lange og ikke alt for voldsomme i livvidden, derudover kan du få med lommer eller et spænde omme bagpå, som giver lidt røv/facon, hvis han er lidt spinkel. Vi har også en lidt høj og slank dreng, jeres dreng er dog noget længere, og Name it har netop længden som sin fordel. Derudover har de ofte tilbud hos os, under 100 kroner, og jeg synes, de har en fin kvalitet. Jeg kan ikke huske om vi har nogle butikker her i byen som sælger name it ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 jeg vil også sige name it eller lego wear. det er også nærmest umuligt at finde bukser herhjemme som drengene kan passe, det er stort set det eneste de kan bruge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Name it er som regel for brede i pasformen til Louie som er pænt spinkel Mne lego wear, de sidder som regel rigtigt godt , da de har ,mange slanke modeller og elsatik i taljen Ellers er Benetton også godt Del dette indlæg Link to post Share on other sites