Oprettet July 18, 2011 Vi var i sommerhus i weekenden og Nadja elsker det bare :loveshower Aftentur til stranden Hjemme igen og hygge med popcorn :) Hun synes det sjovt at gå tur med hunden, selvom man nogle gange skal løbe afsted efter den :) Morgentur på stranden Skal til at slå græs med farmand :) Smiiil til kameraet Danser med æblet Nyder sommervejret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Hvor er hun SKØN Sandie! :loveshower:loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Hvor er hun SKØN Sandie! :loveshower:loveshower Tak :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 ej hvor ser det bare hyggeligt ud, og hvor er hun bare charmerende :loveshower Glæder mig til at møde jer begge på lørdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Nøj hvor er hun skøn :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Skøn pige :loveshower :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 SKønne billeder :loveshower Ser ud til I hygger jer allesammen :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Hvor er hun dejlig! :loveshower Og jeg elsker også bare Hummels børnetøj! Har også en langærmet body og en heldragt til Erica - GLÆDER mig til hun kan passe str 62! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Hvor er hun dog lækker! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 :loveshower Hvor er hun lækker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Tak skal i have alle sammen :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Hej skønne kvinde Jeg glæder mig bare så meget til at møde dig og Nadja imorgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Hvor er hun bare sød :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Jeg vil bare ønske dig og familien en rigig glædelig jul Del dette indlæg Link to post Share on other sites