Oprettet July 17, 2011 Måtte lige dele min begejstring..... Vandt lige en auktion på eBay med denne kjole: Glæder mig til at få den hjem og se om den passer :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Hold da op hvor er den bare flot :toot Du må lige huske at flashe billeder, hvis den passer ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 ej hvor er den bare smuk. og hvilken figur og talje du kommer til at få :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Jeg forelskede mig også bare i den..... Har luret på auktionen i en hel uge nu, og så vandt jeg den til sidst efter lidt kamp med en anden bruger :D Skal nok flashe billeder hvis den passer ;) Og Gitte - ja kunne da godt bruge lidt figur og talje, så håber den på mirakuløs vis kan fremtrylle det :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Nu er du jo gude smuk UANSET hvad du tager på søde...... :biglove Men er ikke i tvivl om at den kjole der vil blive smukkere af og komme til at hænge på dine skuldre... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Ej, hvor er den flot! :) Glæder mig til billederne af dig i den. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Sååk- den er smuk! :biglove Du bliver klart nødt til at flashe billeder af vidunderet på :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Hvor er den flot!!! Du bliver helt sikkert gudesmuk til din brors bryllup! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Hvor er den flot :yay Glæder mig til at se billeder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 er du vimmer hvor bliver du lækker :) Glæder mig til at se den på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Smuk, glæder mig til at se dig i den. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Det er virkelig flot!! :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Wow den er flot :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Wow... Kan godt forstå at du faldt for den :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Hold da op for en fed kjole! Hvad måtte du give for den? :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Ih hvor er den smuk :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Smuk, smuk, smuk :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2011 Smuk smuk kjole,,,,,,,,,,,,,glæder os til billeder med dig i den:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2011 Ihh... Den må gerne snart dumpe i postkassen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2011 Ihh... Den må gerne snart dumpe i postkassen <_< Hvor lang tids levering er der på den? Er jo vildt nysgerrig :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Hvor lang tids levering er der på den? Er jo vildt nysgerrig :whistling Ja det ville jeg også gerne vide...... Kom nu kjole!! Kunne da lige smutte op og se om der har været gevinst i dag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Ja det ville jeg også gerne vide...... Kom nu kjole!! Kunne da lige smutte op og se om der har været gevinst i dag ;) Ja det lyder da som en god plan ;) Hepper på, at du snart modtager den :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Hold nu op en smuk kjole altså! Men du ved godt, at man faktisk ik må ha sort på til et bryllup, som pige ;) Glæder mig til at se dig i den søde :glad Jeg skal selv ud og have fat i en brudepigekjole til december, hvor jeg skal være maid of honor og har selv luret på Ebay - hvilken shop har du købt den fra? Del dette indlæg Link to post Share on other sites