Oprettet July 17, 2011 Hej Piger Ved I hvornår I skal til NF scanning? Jeg har fået tid fredag den 29. juli - er meget spændt på det :biglove Knus Supernovamor :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Hejsa... Jeg glæder mig også heeelt vildt, skal d. 25 juli... så det er lige om snart :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Jeg skal den 29. juli og jeg glæder mig vildt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 jeg skal den 15 aug :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Vi har lige været her til morgen, og det var fantastisk. Kunne slet ikke holde tårerne tilbage, da den lille lå og vinkede til os :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Jeg skal den 27. juli. Glæder mig så meget! Så bliver det hele lidt mere virkelig... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Jeg skal også d. 27 juli.. Er spændt på det, men glæder mig mest til vi har set at det er oki.. synes jeg kender flere med en dårlig nf i baggagen. Så er jeg også spændt på at høre hvor langt jeg reelt er henne og min terminsdato... uh kun 1 uge, så er jeg meget klogere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Jeg skal ikke til endnu, men jeg er spændt på hvad de svigerforældrene alligevel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Jeg skal den 22 aug. Der er lang tid til, men sådan er det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 NF scannes? Er det ikke inden 13+6 man skal det? For synes da mange af jer er langt henne allerede til at I ikke er blevet NF, eller er det noget jeg helt har misforstået? Sara Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Jeg var i fredags og i følge hendes beregninger var jeg da 12+5, skiftedag om søndagen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Det er vist bare mig der er lidt træt mens jeg læste denne tråd. Troede I havde skrevet august efter alle jeres datoer, så meget underligt af mig Sara Del dette indlæg Link to post Share on other sites