Guest

Hvad størrelse amme-bh?

8 indlæg i dette emne

Jeg kunne se i en af de andre tråde at nogen af jer har købt amme-bh. Jeg har også været ude og lure, men jeg er godt nok i tvivl om hvilken størrelse jeg skal købe.

Lige efter jeg blev gravid voksede mine bryster en størrelse og den passer jeg fint. Men hvis jeg køber den størrelse i amme-bh, så kan jeg jo formentlig ikke passer den når mælken løber den. Jeg overvejer at købe den et nr. eller 2 større men ved ikke rigtig.

Så hvad har I gjort?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt én i Babysam i str. XL.

Før jeg blev gravid ville jeg have brugt M, lige pt. skal jeg nok bruge L.

Men jeg fik at vide at lige præcis den model jeg havde valgt var lille i størrelsen, så derfor valgte jeg XL. Den passer fint i omkredsen og der er lidt plads til at brysterne kan vokse mere :hophop

Desuden medfølger der en ekstra hægte, så den kan gøres større, hvis det bliver nødvendigt.

Det blev vist lidt rodet. Håber du forstår :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var gravid voksede mine bryster slet ikke, men da jeg havde født og mælken løb til, så voksede de to størrelser :blink Jeg var nød til at sende min mor ud efter en anden og større amme bh end den jeg havde taget med på sygehuset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt én i Babysam i str. XL.

Før jeg blev gravid ville jeg have brugt M, lige pt. skal jeg nok bruge L.

Men jeg fik at vide at lige præcis den model jeg havde valgt var lille i størrelsen, så derfor valgte jeg XL. Den passer fint i omkredsen og der er lidt plads til at brysterne kan vokse mere :hophop

Desuden medfølger der en ekstra hægte, så den kan gøres større, hvis det bliver nødvendigt.

Det blev vist lidt rodet. Håber du forstår :)

Det forstår jeg helt sikkert :) Jeg havde også overvejet at købe en størrelse større.

Da jeg var gravid voksede mine bryster slet ikke, men da jeg havde født og mælken løb til, så voksede de to størrelser :blink Jeg var nød til at sende min mor ud efter en anden og større amme bh end den jeg havde taget med på sygehuset.

Og nu kan jeg se at jeg måske skal overveje to størrelser større <_< Jeg tror jeg prøver at starte med en størrelse større og så må jeg sende en (læs: ikke manden, men mor, svigermor eller papmor ;)) på indkøb hvis den ikke passer som den skal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu kan jeg se at jeg måske skal overveje to størrelser større <_< Jeg tror jeg prøver at starte med en størrelse større og så må jeg sende en (læs: ikke manden, men mor, svigermor eller papmor ;)) på indkøb hvis den ikke passer som den skal :)

Ja prøv det, for det er svært og vide hvilken størrelse man ender med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en enkelt, der passer nu...og håber ikke, at brysterne vokser endnu mere :unsure

Det er jo ikke altid, de gør det, når mælken løber til. Jeg var så heldig at finde en amme-bh til udsalgspris i Baby Sam (minus 70%), så hvis den bliver for lille, er det ikke så slemt... Så må der sendes bud efter en større.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt 2 (en hvid og en sort, der hænger sammen) i H&M, som bare skal være til den første tid. De kostede 180kr. Har købt dem så der er rigelig plads til at vokse i, men ikke så de sidder totalt løst :) er meget spændt på hvordan de kommer til at sidde når mælken løber til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smuttede også lige fordi H&M og købte en sort og en hvid. Jeg må indrømme at jeg ikke lige kan huske om jeg fik købt dem en eller to kop-størrelser større :oops, men nu er de i hvert fald købt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER