micro

Nyt om min for tidligt fødte niece

10 indlæg i dette emne

I torsdags blev Frederikke 1 måned og om knap 1 1/2 uge det hendes terminsdato - og det går over al forventning! De blev udskrevet efter 1 1/2 uge, hun havde 1 døgn med svag gulsot, hvilket er usædvanligt for ftf, det plejer at vare længere, men de lagde hende i lys inden bilirubinen nåede lysgrænsen og fik den slået ned på 0,5! SÅ flot! Hun fandt lynhurtigt ud af at spise og vokser bare så flot! Og det bedste er at der bare (pt) INGEN tegn er på følger af hendses tidlige ankomst. Det er klart, at der kan opstå ting senere, men lige nu kunne hun lige så godt være født til tiden!

Jeg har kun set hende den weekend jeg var hjemme, da hun stadig var indlagt, men får jævnligt sendt billeder og hun er jo bare så skøn og dejlig! Og jg glæder mig vildt til at se hende igen i næste weekend, hun er jo vokset meget siden sidst og har nu både øjenkontakt og enkelte smil.

Og for at det ikke skal være løgn, så er jeg lige blevet ringet op af min søster, som sagde at Frederikke-musen ville spørge sin Moster om noget... Om jeg vil være hendes GUDMOR!! JA! Selvfølgelig vil jeg det, hun er jo min allerskønneste lille niece, så jeg er beæret og stolt over at skulle væe hendes gudmor.

Tænk engang, at man kan være så pjattet med en lille pige, man faktisk ikke rigitg kender og ikke er ens egen... Hun føles som en del af mit hjerte, den lille mus. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower :loveshower :loveshower

Vidunderligt :)

Årh... får helt tåre i øjnene. Fik selv en tidlig nevø for ti mdr siden. Og puha en omgang. Der er bare så mange følelser. Vi var ved at miste min søster også, så det var simpelthen så magisk, da de fik lov at komme hjem.

STORT TILLYKKE moster :) Og hvor er det pragtfuldt at høre :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fantastisk opdatering!! Tillykke med titlen som gudmor :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig opdatering :loveshower

Tillykke med den lille pige og tillykke med titlen som gudmor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig opdatering og stort tillykke med titlen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk opdatering - hvor er det bare godt at høre, at det går så godt :loveshower Og tillykke med titlen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig update :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk update :loveshower

Vildt at gulsoten var så hurtigt væk :glad Jeg tror Isabella havde gulsot i næsten 2 måneder før det var helt væk :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre... Jeg bliver helt rørt...

Stort med den nye title Gudmor;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER