Solvej99

Slettes

13 indlæg i dette emne

Jeg følger med på sidelinjen, for har det på samme måde - har du det også sådan at du kan mærke HVER eneste bevægelse den lille laver? Og at maven tynger mere forneden og ser mere "vom" agtig ud? :s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Uden at skulle gøre mig klog på det, så kan det være fordi den lille er kommet længere ned i dit bækken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det på samme måde i øjeblikket og egentlig haft det lidt tid nu. Jeg har tænkt, som Dorthe skriver, at det er fordi den lille er faldet længere ned. Så længe jeg kan mærke den lille og der ikke er noget der gør ondt, så vælger jeg at gøre ingenting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Som de andre siger, tror jeg også, at det er fordi den har sænket sig. Så ser maven ihvertfald mindre ud, har jeg hørt flere gange...

Jeg håber, at de nivende smerter snart er væk igen, så du kan nyde resten af graviditeten :gravid

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 16/7/2011 at 7:23 AM, Hilde said:

Som de andre siger, tror jeg også, at det er fordi den har sænket sig. Så ser maven ihvertfald mindre ud, har jeg hørt flere gange...

Jeg håber, at de nivende smerter snart er væk igen, så du kan nyde resten af graviditeten :gravid

:kram2

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også det lyder som om bebsen er ved at finde vej ned i dit bækken, så kan maven godt synke længere ned.

De nivende smerter du nævner kan sagtens være fordi hovedet trykker på nogle nerver i bækkenet, det har jeg også mærket op til flere gange.

Som de andre skriver ville jeg ikke være bekymret så længe du kan mærke liv derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er nok bebs, der er kommet længere ned i bækkenet - mon ikke du vil få at vide næste gang at han har sat sig fast nu :)

Min mave så også helt anderledes ud efter det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lå i går og læste lidt i Libero-bogen jeg fik fra lægen. Der står i at det er helt normalt at maven og livmoderen bliver mindre når den lille falder ned i bækkenet. Jeg tror de skrev omkring uge 35-36 i bogen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER