Besvaret August 24, 2011 Så kom den elvte augustbaby til verden :loveshower Stort tillykke til Iben25 :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2011 Endnu engang tillykke til Iben25 :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 Tillykke til Hilde, der har bidraget med den tolvte augustbaby :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2011 Tillykke til de sidst ankomne augustbabyer og deres familier :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2011 Stort tillykke til de sidste ankommende August babyer :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2011 Tillykke med alle jeres babyer :) Kan se at jeg slet ikke har fået mig tilføjet til fødselslisten. Jeg fødte en dreng d. 23. august (40+2)kl.20.24. Han var 53 cm. og vejede 3610 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2011 Tillykke med alle jeres babyer :) Kan se at jeg slet ikke har fået mig tilføjet til fødselslisten. Jeg fødte en dreng d. 23. august (40+2)kl.20.24. Han var 53 cm. og vejede 3610 :) Tillykke med ham :loveshower Gik fødslen godt? Og hvad skal han hedde? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites