Oprettet July 14, 2011 HJERTELIG T I L L Y K K E med bryllupsdagen <3 Håber i må få en fantastisk dag... TAK fordi i er som i er :loveshower: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Stort stort tillykke med bryllupsdagen, håber i får en super hyggelig dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Tillykke - håber dagen bliver rigtig skøn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Sort tillykke med bryllupsdagen!!! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Stort tillykke med bryllupsdagen :biglove Vi varer det da ikke længe, før I kan begynde at planlægge jeres kobberbryllup :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Stort tillykke med bryllupsdagen :loveshower Tak for et dejligt forum :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Stort tillykke med bryllupsdagen :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 :balloons :balloons Tillykke :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Tillykke med dagen :balloon :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 stort tillykke med jeres dag :balloon :balloon :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Også tilykke fra mig! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Stort tillykke med bryllupsdagen :biglove Vi varer det da ikke længe, før I kan begynde at planlægge jeres kobberbryllup :toot Ja OMG tror vi er bortrejst på dagen :rolleyes Tak for hilsnerne tøser. Vi havde da en hyggelig dag, selvom den ikke helt forløb som planlagt. Vi skulle have været i Tivoli med min mor, men det var jo rimelig sløjt vejr, så vi spiste en dejlig frokost hos min mor i stedet. Og så blev Leo hos min mor, da vi tog derfra, det var så meningen, at vi ville have været ude og spise om aftenen. Men vi var begge to noget sløje i betrækket (ondt i halsen og snottede), så vi besluttede at tage mad + 2 videofilm med hjem istedet for, så bryllupsdagen blev fejret på fifaen :bunny For vi skulle jo spare vores kræfter til i dag, hvor vi skal til TAKE THAT koncert - juhu. :glad PS: Leo bliver hos min mor frem til søndag, det er første gang han skal passes 2 nætter i træk :unsure vi savnede ham allerede i går aftes. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Tak for hilsnerne tøser. Vi havde da en hyggelig dag, selvom den ikke helt forløb som planlagt. Vi skulle have været i Tivoli med min mor, men det var jo rimelig sløjt vejr, så vi spiste en dejlig frokost hos min mor i stedet. Og så blev Leo hos min mor, da vi tog derfra, det var så meningen, at vi ville have været ude og spise om aftenen. Men vi var begge to noget sløje i betrækket (ondt i halsen og snottede), så vi besluttede at tage mad + 2 videofilm med hjem istedet for, så bryllupsdagen blev fejret på fifaen :bunny For vi skulle jo spare vores kræfter til i dag, hvor vi skal til TAKE THAT koncert - juhu. :glad PS: Leo bliver hos min mor frem til søndag, det er første gang han skal passes 2 nætter i træk :unsure vi savnede ham allerede i går aftes. Lyder som en hyggelig dag trods den blev ændret... :biglove Er ked af i så ikke får oplevet TT koncerten.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites