Nitzen1987

Hvad får I tiden til at gå med på sådan en regnvejrsdag?

25 indlæg i dette emne

???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har gået en lynhurtig tur med hunden. Han gider ikke regnvejr ;)

Nu ligger han og sover i sofaen, mens jeg ser Desperate Housewives.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi slapper af, gør rent og pakker til vi tager til Sønderjylland i aften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg på arbejde :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har lige bestilt en container til imorgen, og ellers slapper jeg af. Lige nu ser jeg desperate houwewife på zulu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder i sofaen under dynen og arbejder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har været ved jordmoder for første gang, ellers har den stået på afslapning, og om 1½ time starter en 10 timers vagt på arbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer at lave lidt mere i Isabellas scrapbog, nu vejret er så ringe. Tror det er en god idé at blive nogenlunde ajour med den, inden den lille Karoline kommer til verden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer at lave lidt mere i Isabellas scrapbog, nu vejret er så ringe. Tror det er en god idé at blive nogenlunde ajour med den, inden den lille Karoline kommer til verden :loveshower

Har I besluttet jer for Karoline? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her regner der ik, men der er koldt og gråt, dog uden regnskyer. Så jeg sidder ved symaskinen og er ved at lave en gave færdig til en veninde fra Norge der kommer i weekenden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Filippa har været vågen en del gange i nat, så det har jeg så også og er derfor træt... :( Så jeg har brugt et par timer på at prøve at sove sammen med hende, har taget et hurtigt bad og er nu på BK med TV'et kørende i baggrunden. Filippa sover så stadig (åh, hvor ville det være dejligt, hvis hun sov så godt om natten - må huske på at hun har haft 3 gode nætter med hhv. 7, 5½ og 5½ times søvn i træk - det kan mor godt lide, for så kan hun bare bedre overskue det hele)... men mon ikke hun snart vågner og skal ammes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder og tæller minutterne til vuggestuen ringer til mig :blush

Mikkel er startet i vuggestue og idag er han afsted for første gang uden mig og skal sove dernede :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første del af formiddagen gik med at se Ramasjang, men så skulle vi ud og hoppe, løbe igennem og stikke hovedet ned i vandpytter :biglove Så cyklede vi i Netto, spiste frokost og lavede en bolledej, så der er friskbagte boller når Tilde vågner :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder og tæller minutterne til vuggestuen ringer til mig :blush

Mikkel er startet i vuggestue og idag er han afsted for første gang uden mig og skal sove dernede :boo

Husker det tydeligt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer at lave lidt mere i Isabellas scrapbog, nu vejret er så ringe. Tror det er en god idé at blive nogenlunde ajour med den, inden den lille Karoline kommer til verden :loveshower

Karoline :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og rangerer billeder fra vores Kina-tur og opdeler dem i undermapper, med distinationsoverskrifter!

Om lidt vil jeg gå ned og købe lidt slik og sodavand til filmaften i aften med min svigerinde :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa har været vågen en del gange i nat, så det har jeg så også og er derfor træt... :( Så jeg har brugt et par timer på at prøve at sove sammen med hende, har taget et hurtigt bad og er nu på BK med TV'et kørende i baggrunden. Filippa sover så stadig (åh, hvor ville det være dejligt, hvis hun sov så godt om natten - må huske på at hun har haft 3 gode nætter med hhv. 7, 5½ og 5½ times søvn i træk - det kan mor godt lide, for så kan hun bare bedre overskue det hele)... men mon ikke hun snart vågner og skal ammes?

Hvilken babyalarm bruger I til at holde øje med det lille vidunder?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder og tæller minutterne til vuggestuen ringer til mig :blush

Mikkel er startet i vuggestue og idag er han afsted for første gang uden mig og skal sove dernede :boo

Det skal nok gå rigtig fint :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder og tæller minutterne til vuggestuen ringer til mig :blush

Mikkel er startet i vuggestue og idag er han afsted for første gang uden mig og skal sove dernede :boo

Husker det tydeligt :kram2

Jeg sidder og tæller minutterne til vuggestuen ringer til mig :blush

Mikkel er startet i vuggestue og idag er han afsted for første gang uden mig og skal sove dernede :boo

Det skal nok gå rigtig fint :kram2

Det er bare mærkeligt man ikke bliver bedre til at give slip. Nu er det jo 3. barn så jeg har prøvet det før. Men følelsen er den samme.

Denne gang sidder jeg dog ikke og tuder. Det gjorde jeg med Nanna :D

Men pinen er overstået. De har lige ringet så nu vil jeg suse ud i regnvejret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare mærkeligt man ikke bliver bedre til at give slip. Nu er det jo 3. barn så jeg har prøvet det før. Men følelsen er den samme.

Denne gang sidder jeg dog ikke og tuder. Det gjorde jeg med Nanna :D

Men pinen er overstået. De har lige ringet så nu vil jeg suse ud i regnvejret :)

Det var godt :)

Jeg har arbejdet 5 år i vuggestue, så jeg har kun prøvet at være på den anden side. Men er da lidt spændt på hvordan jeg selv kommer til at reagere, når det pludselig er mig, der skal aflevere mit barn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sovet formiddagen væk, da jeg ikke kan sove ordentligt om natten mere :( nu vil jeg op, spise, tage et bad og gå med hunden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken babyalarm bruger I til at holde øje med det lille vidunder?!

Vi har købt SuperNova. Vi bruger dem for det meste, selvom jeg godt kan høre hende - så stor er vores lejlighed ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Magnus og jeg har holdt hygge dag her hjemme i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været på arbejde. Kom hjem lige til aftensmadstid og har fået sat en vask over (og sorteret alt det våde tøj ungerne er kommet hjem med) og er nu i gang med at bage boller til Linus' børnehave i morgen.

Tager lige en pause mens bollerne er i ovnen inden jeg skal have gjort køkkenet rent fra bollebagning og aftensmaden og hængt vasketøj op.

Så står den på bad og tidligt i seng da jeg skal møde tidligt i morgen og kører allerede kl. 6.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER