Oprettet July 13, 2011 jeg ved egentlig ikke om den hører til her, meeeen er jeg den eneste, som har set, at under kommende begivenheder står der Ki og Martins bryllupsdag. hmmm Var det ikke i foråret vi havde en lignende begivenhed, hvor mange bryllupsdage har de? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Hej Gitte Jo der var et eller andet i foråret, husket ikke præcis hvad, men noget stemte ikke. Denne gang er den dog god nok, i morgen er det 11 år siden vi fejrede bryllup i Kongens Have :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Hej Gitte Jo der var et eller andet i foråret, husket ikke præcis hvad, men noget stemte ikke. Denne gang er den dog god nok, i morgen er det 11 år siden vi fejrede bryllup i Kongens Have :rolleyes Blev i gift som teenagere? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Blev i gift som teenagere? ;) He he det spørgsmål udløste lige lidt street credit :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Tillykke med i morgen :loveshower Håber i får en god dag... Hvis jeg ikke lige kommer på... Del dette indlæg Link to post Share on other sites