babydyr

MD scanning og køn...

7 indlæg i dette emne

Igår var vi til MD scanning, og vi var begge meget spændte og glædede os til at se den lille igen :loveshower

Der var meget stille på svangregangen - slet ikke som da vi var til NF scanning, hvor venteværelset var fyldt med mennesker og vi ventede 30 minutter inden vi kom til.

Så igår kom vi faktisk til med det samme og der var god tid til at scanne det hele igennem. Alt var helt som det skulle være og babyen vejer 336 gram, hvilket jo er helt normalt. Det var dog lidt svært for hende at se det hun skulle med det samme, fordi den lille hele tiden bevægede sig og ikke rigtigt ville ligge stille når den skulle :D

Vi spurgte, om hun evt. kunne se kønnet. Vi har jo begge været overbevist om, at det var en dreng - jeg ved ikke hvorfor, måske fordi der udelukkende er pigebørn i min mands familie og vi så tænkte, at det sikkert blev en dreng denne gang.

Meeeen - sanningssygeplejersken viste os billedet af kønnet forstørret, og det ligner helt bestemt en lille pige :biglove . Så vi tog begge fejl, men vi glæder os rigtigt meget til at få en lille prinsesse til november :wub

Så nu kan vi jo begynde at shoppe lidt mere babytøj. Tror dog, at vi holder os fra det lyserøde så vidt muligt, da vi egentlig ikke er så vilde med det. Men så er der jo så mange andre fine farver man kan købe tøj i ;)

Knus fra mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Endnu engang tillykke med Jeres lille datter!!! :loveshower

Tænk, jeg synes ikke der er så mange farver, når det er til piger. Jeg er egentlig heller ikke så meget til lyserød, men må erfare, at når det er til piger, så er det pr. definition lyserødt eller rød. Derudover er der også lilla, men så er det vist også det :unsure. Det er bare så meget nemmere med drenge, da der findes så mange forskellige nuancer af blå og grøn! <_<

Men mon ikke vi finder ud af at få lavet en garderobe der ikke er alt for tusse-nusse-lyserød? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med den lille pige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad tillykke!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den lille pige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu engang tillykke med Jeres lille datter!!! :loveshower Tænk, jeg synes ikke der er så mange farver, når det er til piger. Jeg er egentlig heller ikke så meget til lyserød, men må erfare, at når det er til piger, så er det pr. definition lyserødt eller rød. Derudover er der også lilla, men så er det vist også det :unsure. Det er bare så meget nemmere med drenge, da der findes så mange forskellige nuancer af blå og grøn! <_< Men mon ikke vi finder ud af at få lavet en garderobe der ikke er alt for tusse-nusse-lyserød? ;)

Tak skal du have :) Jeg synes også, at der er MEGET lyserødt! Rød og lilla er rigtigt fint, synes jeg, og grønt er også fint til piger :) Men som du skriver, så skal vi nok få en fin garderobe til vores prinsesser :wub

Stort tillykke med den lille pige :loveshower

Mange tak :)

:glad tillykke!!!

Tak, og held og lykke med den lille dreng, som måske er kommet til verden nu :glad

Tillykke med den lille pige :loveshower

Tak :wub

Stort tillykke!! :loveshower

Tak Caramia :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER