Mama

Er barnet faldet ned i bækkenet?

6 indlæg i dette emne

Hej,

I mandags fik jeg at vide at hun havde sat sig med hovedet ned af, men ikke noget om at hun nu sad fast i bækkenet. Jeg er idag vågnet med smerter i lænden, som også gør ondt når jeg går. Kan det være fordi hun nu er faldet ned i bækkenet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De sidste par gange jeg har været ved læge eller JM har jeg også fået at vide at han lå med hovedet nedad. Men de sagde at han endnu ikke stod fast med hovedet. Det tror jeg stadig ikke han gør.

Jeg kender jo af gode grunde ikke følelsen endnu, men har hørt at den øverste del af maven vil føles tom, men man vil bule en del mere ud længere nede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke kunnet mærke da Erica satte sig fast. Ej heller kunnet se det - ofte falder maven ellers lidt, og bliver mere dråbeformet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg trykker på den øverste del af maven så er det ligesom at trykke på en ballon. Altså det føles tomt. Og hun buldrer helt nede i maven ligesom de første gange jeg kunne mærke liv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg trykker på den øverste del af maven så er det ligesom at trykke på en ballon. Altså det føles tomt. Og hun buldrer helt nede i maven ligesom de første gange jeg kunne mærke liv..

Sådan har jeg det også.. Den anden dag havde jeg meget ondt, det ligesom trykkede ned i benene, jeg tror han satte sig fast der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ikke kunne sige det.. Hannah satte sig først fast dagen før jeg fødte, men ikke helt ned i bækkenet før 45 min før hun var født. På daværende tidspunkt havde jeg ligget fuldt åben med presseveer i 4-5 timer, som jeg ikke måtte presse med på, fordi hun lå for højt.. :ba

Dette er ikke et skræmmeindlæg. Blot min erfaring med hvordan det foregår, hvis de små ikke indretter sig det rette sted.. Håber snart jeres bebser søger mod udgangen.. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER