Besvaret May 27, 2011 sikke en fin streg, stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2011 STORT TILLYKKE MED DE TO FINE STREGER :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2011 Jeg valgte i går morges, at fortælle manden - at jeg havde testet positiv. Hans første kommentar var: "Så er det slut med sex igen." Derefter fik jeg et dejligt stort og langt kram med mange kysser. Vi var til familiefest hele dagen i går, hvor jeg fik et enkelt glas hvidvin. Familien tænker heldigvis ikke over, at jeg kun drikker sodavand, da det gør jeg altid til sådanne fester. I går stod den dog kun på danskvand med citrus. Uhh glæder mig sådan til at kunne fortælle familierne om vores lille spire. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 I dag har jeg lige været et smut forbi lægen med en urinprøve, den var sørme også positiv hos ham. Så den 15. juni skal jeg til første lægebesøg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 Tillykke med den fine test :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 iiiii hvor er det dejligt for jer TILLYKKE :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 Hjertelig tillykke med graviditeten:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites