Besvaret February 22, 2011 Held og lykke med nummer 3 :goodluck Tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 Der er gået 2 måneder siden jeg sidst skrev i denne tråd, ønsket om en lille er ikke blevet mindre. I går spurgte manden, om jeg helt havde mistet lysten til en lille ny i familien? Jeg har været lidt ked, da jeg er blevet afskediget (der skal køres en lille sag, da jeg er under uddannelse). Jeg spurgte ham, om han da ønskede en lille ny. Det gjorde han :loveshower Så det bliver spændende om påsken kan give gevinst, har lige testet ægløsning og den var positiv. Normalt plejer jeg at kunne mærke ægløsningen pga. smerter og sammentrækninger - denne gang har der ingen symptomer været. Det med at teste for ægløsning er for meget planlægning, men nu havde jeg en strimmel liggende og så kunne jeg lige så godt bruge den. Ønsker så meget at give pigerne en lillebror eller lillesøster, de ønsker en bror som skal hedde Nikolaj. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2011 Påsken er gået godt. Vi har nydt familielivet sammen alle 4. Tiden er brugt i drivhuse - ja huse, vi har to. Der er plantet lidt i krukker. Sigrid har sået peber og græskar. I vores køkkenhave har vi sat rødløg, alm. løg, forårsløg. Lagt kartofler, sået rødbeder og vi er ikke færdige endnu. har tiltusket os et pænt stykke jord hos noget familie, der ikke længere skulle bruge det som fold. Af hensyn til min afskedigelse er fagforening sat på sagen, og de har rådet mig til sygemelding, så det er jeg blevet i dag. Drømmen om den lille er her meget i øjeblikket. Kroppen føles skøn at være i. Brysterne er lidt ømme, men ikke spændte. Så jeg har bestilt tests hjem. Så må prøve lykken på et tidspunkt i næste uge. Nu skal jeg have tid til at læse pædagogiktekster, da jeg skal til eksamen i juni. Vælger at afslutte det fag, trods jeg ikke kan læse færdig som lærer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 Av det gør ondt, når jeg får rejst mig for hurtigt. Så stikker det i lysken, det føles ikke særlig rart. Undrer mig over hvad det kan være. Menses forventes at komme i denne uge, så det bliver spændende om den dukker op eller om vi har plantet en lille spire i kroppen (jeg håber det sidste). De to første graviditeter var ønskede, meget endda - men det er som om, at jeg har en anden glæde denne gang ved at plalægge graviditet. Jeg burde skrive opgave til pædagogik, men tankerne kredser rundt om fornemmelsen i kroppen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 Spændende om du kan teste positivt sidst på ugen! Ja, der må hel sikkert være noget over at ønske sig en graviditet end at opdage en uønsket! Lyder til i har haft en god påske - ville ønske det var mig, der havde have og drivhus!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2011 Øv, øv og endnu mere øv. <_< Menses er i dag startet oveni at jeg ligger brak med hovedpine og feber, det går rigtig godt for mig. Havde sådan håber, at der var gevinst denne gang. Men lykken kommer nok forbi på et tidspunkt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 Jeg har i dag snydetestet, og sørme om der ikke er en svag streg 2. Dog kan jeg ikke tage et ordentligt billede af den - håber jeg kan fremvise en tydeligere på mandag/tirsdag. Hvis den ikke er falsk positiv er jeg 3+1 idag. Har ingen symptomer på graviditet overhovedet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 Iiih, hvor spændende! Håber håber håber! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 Kan I mon se det samme som jeg??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 Kan I mon se det samme som jeg??? Ja - helt tydeligt faktisk!!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 Kan I mon se det samme som jeg??? Det er SÅ tydeligt at der er to streger. Tillykke :) :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 Jeg kan slet ikke tage mig sammen til at skrive på min eksamensopgave. Uhh hvordan skal jeg fortælle manden og pigerne det? Pigerne skal først vide det når jeg har været ved lægen. Julie har fødselsdag på tirsdag og hun ønsker sig en lillebror. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 TILLYKKE!! Sikke en fin streg :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 Den er jo nem at se. Tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 Den er da meget positiv.. Håber den lille spire bliver siddende... Så kan vi følges :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 Der er vist ikke noget at tage fejl af! Til lykke :balloon :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 Hold da op en flot streg ved 3+1!!! Er du sikker på du ikke har haft ÆL før :) Hvor er det vildt.. STORT TILLYKKE!!! Håber spiren bliver derinde!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 Hold da op en flot streg ved 3+1!!! Er du sikker på du ikke har haft ÆL før :) Hvor er det vildt.. STORT TILLYKKE!!! Håber spiren bliver derinde!!! Jeg testede ÆL omkring den 15. maj, 10 dage efter menses start. Har en cyklus på 25 dage. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 Jeg kan godt se den - synes den er meget fin tydelig!!! Tillykke! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 Kan I mon se det samme som jeg??? Den er da positiv. Tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 Wow Stine sikken en dejlig tråd...tillykke... Er spændt på at høre mere efter tirsdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites