fynboen

risikovurdering

10 indlæg i dette emne

L og jeg har i dag været til informationsmøde om risikovurdering... Jeg vil så sige at det var lidt spildt, for hende som skulle fortælle om det læste faktisk bare op, så vi kunne lige så godt have fået udleveret papir på det...

Når det så er sagt, så var det rigtig dejligt at få af vide hvor lille risikoen for at få et barn med Down syndrom.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det tænkte jeg også på dengang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes et eller andet sted det er spild af resourcer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et informationsmøde? Hvorhenne?

Det var jeg ikke til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et informationsmøde? Hvorhenne?

Det var jeg ikke til.

Nede på svendborg sygehus... Vi hørte bare om hvor stor/lille chance der er for at få et foster med down syndrom...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg hellere ikke hørt om før. Jeg fik det bare at vide ved en af de almindelige undersøgelser <_<

Jeg mener hellere ikke, der er brug for mere, med mindre der er en større risiko...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nede på svendborg sygehus... Vi hørte bare om hvor stor/lille chance der er for at få et foster med down syndrom...

Okay. Ja, det virker da fjollet at bruge ressourcer på, når man alligevel får svaret til NF.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det var det også... så et eller andet sted "fortryder" vi at vi tog afsted, når det var så spildt... men som i siger,m så kunne vi lige så godt have fået det af vide til NF scanningen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det var det også... så et eller andet sted "fortryder" vi at vi tog afsted, når det var så spildt... men som i siger,m så kunne vi lige så godt have fået det af vide til NF scanningen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes ikke at i skal fortryde at I tog derned, fordi de har ikke tid til at gå så meget ind i det ved en NF scanning som ved det info møde. Ikke efter hvad jeg oplevede i hvert fald..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER