Oprettet July 12, 2011 Når der klippes hæk, eller når Gitte hjemme hos os klipper hæk. Hækken i baggrunden var en meter breder end den ses der Hækken bagved var over 2 meter høj, og er nu næsten klippet ned. Med resultatet af at det nu ligger der. og så lige hækken ud til vejen, som også er blevet lidt over halveret Jeg har skulle tage billederne, og sende til min far, så han kan vurdere, om det er til at køre med på traileren, eller om der skal bestilles en container til at fjerne det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 det var da ikke så lidt grene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 du har godt nok haft travlt :super :gp Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 Ja der er temmelig meget have affald. Det er også derfor, vi overvejer, om vi skal have en container til at fjerne det hele, for ellers bliver det til mange ture med traileren. På billede 3, kan man i baggrunden se forskellen på, hvor jeg er kommet til, det giver lidt et indblik i. hvorfor der er så mange grene til affald Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 Vil lige tilføje, at alt er klippet med håndkraft med det som hedder et Ørneneb, da en almindelig elektrisk hækkeklipper ikke ville kunne tage de tygge grene. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 Vil lige tilføje, at alt er klippet med håndkraft med det som hedder et Ørneneb, da en almindelig elektrisk hækkeklipper ikke ville kunne tage de tygge grene. åååhhh total ømme arme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 åååhhh total ømme arme he he he det er nu ikke så slemt idag på 5 dagen. Mangler lige 2 meter, men er simpelthen gået sukkerkold idag. Så måtte stoppe 2 meter før mål. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 F********CK de har meldt regn imorgen, så må ud og tage det sidste nu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 Sikke da et voldssomt arbejde - respekt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 Hmm - jeg tænker lidt om det ikke er billigere at købe (eller leje?) en kompostkværn end at leje en container? Så har du også flis til at dække dine bede om ikke andet, så er det NOGET nemmere at køre væk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 Så blev det sidste af hækken klippet, der mangler kun 5-6 grene, som simpelthen var for tykke, og derfor skal de saves ned, og det har jeg ikke armkræfter til idag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 Jeg tænker os en flis maskine, så fylder det ingenting! Hilsen hende der lige har (fået hjælp til at) væltet en hæk der var over 2 meter bred, 5-6 meter lang og over 2 meter høj, og den ligger nu i mit bette bed :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 problemet med sådan en maskine er bare, at vi ikke har noget sted at sende flisen hen. har kun to bede og de er ikke særlig store resten er græsplæne og grus i indkørslen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 Det har da været noget af en omgang :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Sidste nyt er, at vi har bestilt en container til imorgen tideligt. Så vi kan få fjernet alt vores haveaffald Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 så er containeren fyldt og afhentet. Det kommer til at koste os 1500 kr at få fjernet det hele. Mine forældre har givet et tilskud på 1000 kr, for så slap minfar for at skulle køre frem og tilbage med traileren Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Hvae.. nu du er færdig, kommer du så lige og ondulerer min hæk også ?? Skal med glæde heppe på imens :whistling :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Hvae.. nu du er færdig, kommer du så lige og ondulerer min hæk også ?? Skal med glæde heppe på imens :whistling :lolhit altså så længe jeg bare skal klippe ned, så er jeg klar. Når det derimod gælder om at feje sammen og rydde op, så halter det lidt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 :respekt :respekt du er så sej Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Jeg er ked af, at jeg ikke har nogle før og efter billeder af hækken. Men jeg har taget af det ene bed: FØR: EFTER: Del dette indlæg Link to post Share on other sites