Tina80

Graviditetsbryster

13 indlæg i dette emne

Auuuuv hvor har jeg ømme bryster- dog mest venstre bryst. Det føles som konstant sidestik i brystet og over det hele. Så ville bare høre om det evt. kan være tegn på graviditet. Derudover føler jeg drypper/render for neden, men ingen mens :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder spændende :)

Jeg kan ikke rigtig huske hvornår jeg fik ømme bryster, men jeg mener at jeg rendte meget på toilettet hele tiden.

Hvornår skal du teste? Håber den er der :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et af de første tegn jeg havde på graviditeten var de ømme bryster. Jeg havde dog ikke tænkt så meget over det for det kunne også ske ved ægløsning og enkelte gange ved mens også. Men da jeg blev gravid var de mere ømme end ellers.

Held og lykke med når du skal teste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke helt hvornår kan teste, nok fra fredag af. For der er jeg på cyklus dag 25 og der kommer min mens altid uden behandling. Når vi er behandling som vi lige har været de sidste 2 cykluser så har den været på 34 dage. Denne cyklus har vi selv skulle øve pga sommerferie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går blev jeg også kørersyg da vi kørte til Bonbonland og det er godt nok mange mange år siden jeg er blevet det og kun hvis jeg sidder på bagsædet-og det gjorde jeg ikke i går. Manden siger jeg skal teste nu nu nu, men er jo kun på dag 22, så det kan slet ikke betale sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så prøv om du kan vente til fredag. Det er også bare irriterende at stå med en negativ test og ingen mens :prik

Held og lykke på fredag :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

et af mine første tegn på graviditet det var også ømme bryster...og de var rigtig ømme og er det stadigvæk... Held og lykke med testen, håber dne er der... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger. Jeg blev nød til at teste pga manden ville blive ved med at spørger hvornår jeg skulle tisse igen for så kunne jeg teste. Dog var testen desværre negativ. Men jeg forventer også først mens mellem lørdag og mandag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bliver da spændende hvis du skal teste igen, for jeg testede også negativ første gang, men positiv 14 dage senere... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck Når du kommer dertil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck Held og Lykke!!! Dagene kan bare blive lange, når man venter på at kunne teste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille opdatering. Der kom en frisk rød dråbe blod på papiret i går da jeg var på toiletet og siden har der intet været ej heller brunt udflåd som altid kommer før mens. Jeg testede så i dag og der kom kom straks en ekstra streg, dog lidt svag men manden kunne se den. Meeen jeg har også 2-4 dage til forventet mens, så er optimistisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille opdatering. Der kom en frisk rød dråbe blod på papiret i går da jeg var på toiletet og siden har der intet været ej heller brunt udflåd som altid kommer før mens. Jeg testede så i dag og der kom kom straks en ekstra streg, dog lidt svag men manden kunne se den. Meeen jeg har også 2-4 dage til forventet mens, så er optimistisk.

Det er bare så spændende!!! Jeg krydser fingre for to tydelige streger om nogen dage :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER