Oprettet July 12, 2011 For et par uger siden fik jeg at vide at min veninde er gravid med nr. 2 med termin til februar og her til morgen har jeg lige set et facebook-opslag fra en bekendt der er i gang med adoption om at de har fået en 7 mdr. gammel dreng Det er da bare så fantastisk!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 Ej hvor spændende, hvor skal de have barn fra?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 Jeg kan godt forstå at dit humør lige steg et par trin, med sådan nogle dejlige nyheder! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 Åhh hvor er det skønt!! Stort tillykke til dem :loveshower Kan godt forstå det gør dig glad :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 Det er altid dejligt med sådan nogle nyheder :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 Ej hvor spændende, hvor skal de have barn fra?? Han kommer fra Korea. Tror nok det er Sydkorea men er ikke sikker. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 Iiiiii ja sikke en dejlig dag med alle de gode nyheder :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites