Besvaret November 17, 2010 Mor er ikke sur, mor er skuffet <_< <_< <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 er det ikke omkvædet på en sang? Nuuuuu er det ikke sjovt længere, ikke spor sjovt længere Omsen og Momsen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 pipper lige så stille: Vi siger hallo, halloooo, vi ved godt i er hjemme, kan i ikke tage og svar denne tråd og indsætter en smily der synger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Ej jeg kan måske godt lige nå at pippe med... Det ville være SKØNT med blomster :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 her kommer lige et gooooooodmooooooooooooooooorgen pip Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Og godmorgen pip herfra :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 God morgen piiiiiiiiiiiiiip god morgen piiiiiiiiiiiiiiiiiiiip Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Også et godmorgen pip herfra. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 piiiiiiiiiiip piiiiiiiiiiiiiiiiip Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Ja - så tager jeg affære for nu skal der deles lidt blomster ud :glad Vi har ved tilfældighedens princip udvalgt 4 numre indenfor det antal besvarelser, som der er foretaget til nu. Og det var nr. 3 + 22 + 60 + 150. Dem der har lavet besvarelserne der passer til disse numre bliver vores blomsterpiger i denne omgang. Og det er: Nr. 3 = morpige Nr. 22 = mtune Nr. 60 = malenet Nr. 150 = baby2011 Hvis I sender mig en PM med jeres rigtige navn+adresse+telefonnr. så skal jeg nok sørge for, at der er smukke blomster på vej til jer. Og hvis I har præferencer for eller imod bestemte farver på buketten, så må I meget gerne skrive det til mig også, så I får en buket efter jeres smag ;) :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Total fortjente vindere :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Ihh... tillykke til jer tøser!! :glad :glad :glad Så må jeg jo hellere smutte ud og trøste-købe blomster til mig selv i massevis... Hurra for en god undskyldning :hurra Og hurra for en af de særeste tråde længe..... fik pip af det pipperi til sidst :lolhit Hvor var det sjovt at følge med i :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSK... Det var ikke mig... Det en ommer Ki ;) Tillykke piger... Og Baby2011, husk vi deler ;) :haha: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSK... Det var ikke mig... Det en ommer Ki ;) Tillykke piger... Og Baby2011, husk vi deler ;) :haha: Ja man skulle jo ellers mene at du havde temmelig gode chancer for at vinde, når der blev trukket tilfældige besvarelser :lolhit :lolhit :lolhit :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Stort tillykke til jer piger :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Stort tillykke til alle vinderne herfra :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Ja man skulle jo ellers mene at du havde temmelig gode chancer for at vinde, når der blev trukket tilfældige besvarelser :lolhit :lolhit :lolhit :badgirl Vanni havde bedre chancer ;) :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Tillykke tøser - selv om det er TOTAL aftalt spil! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Stort tillykke til blomsterpigerne :super :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Tillykke til jer som blev udtrukket. Husk billeder af blomsterne skal vise frem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Æv for bæv blev der sagt herfra... Og tillykke til vinderne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites