Oprettet July 11, 2011 Første gang der blev prøvet perleplader. Dyyyb koncentration. (siden hen har vi arbejdet på en figur(forestiller ikke noget) med "perler") Hun knuselsker sin nye dukke "Nanna" - købt for 100,- o føtex :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2011 fantastiske billeder af en skøn smuksag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2011 Hvor er hun sød og dejlig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2011 Hun er godt nok en smuksak :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 Dejlige billeder Mie. Jeg ville også gerne lave perleplader med Leo, men jeg troede de var for små endnu. Ikke at jeg tror han vil spise perlerne, men troede ikke motorikken kunne klare det. Men det ser da ud til at Silke ikke har nogen problemer, og hun er jo yngre end Leo. Så jeg hopper også på perlepladerne med de store perler :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 Dejlige billeder Mie. Jeg ville også gerne lave perleplader med Leo, men jeg troede de var for små endnu. Ikke at jeg tror han vil spise perlerne, men troede ikke motorikken kunne klare det. Men det ser da ud til at Silke ikke har nogen problemer, og hun er jo yngre end Leo. Så jeg hopper også på perlepladerne med de store perler :rolleyes Tak Ki :) Prøv at se hva han siger til det :) Jeg fik af vide af min dp mor at de skulle være ældre - så blir jeg stædig og nok også i kraft af fag, så vil jeg gerne udfordre og teste :) havde en idé om at de helt små perler var for små, (har ikke prøvet) men de store her mestrer hun :) Jeg glæder mig til at se Leo´s værker :yiepie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 Tak Ki :) Prøv at se hva han siger til det :) Jeg fik af vide af min dp mor at de skulle være ældre - så blir jeg stædig og nok også i kraft af fag, så vil jeg gerne udfordre og teste :) havde en idé om at de helt små perler var for små, (har ikke prøvet) men de store her mestrer hun :) Jeg glæder mig til at se Leo´s værker :yiepie Ja det bliver sjovt jeg elskede selv at lave perleplader som barn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 Hun er bare så skøn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 Dejlige billeder Mie. Jeg ville også gerne lave perleplader med Leo, men jeg troede de var for små endnu. Ikke at jeg tror han vil spise perlerne, men troede ikke motorikken kunne klare det. Men det ser da ud til at Silke ikke har nogen problemer, og hun er jo yngre end Leo. Så jeg hopper også på perlepladerne med de store perler :rolleyes Her leger Tilde med de små perler ;) Hun fik en perleplade med små perler, som en gave fra Jesperhus da vi var på ferie :) Det er lidt svært for hende, men hun klarer det faktisk rigtig godt :) Vil dog gerne have købt nogel store perler til hende, for det må være meget nemmere for hende ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 Hej smukke Mie og dejlige Silke Glæder mig så meget til at gense jer begge imorgen, det bliver bare såååå hyggeligt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Jeg vil bare ønske dig og familien en rigig glædelig jul Del dette indlæg Link to post Share on other sites