Oprettet July 10, 2011 Hmmm..... Min kære lille MF er blevet en ren udbryderkonge - fra sin Rømer autostol! :o Det er altså ikke særlig fedt, når man kører på store veje, hvor man ikke lige kan holde ind til siden og spænde ham fast igen... Han gør to ting - dog ikke altid på samme tid :) 1. Han klikker remmene ud af låsen ved at trykke på udløserknappen... eller 2. Han trækker armene ind igennem remmene. 2'eren har jeg løst ved at binde et par snørebånd sammen over brystet på ham, så remmene ikke kan trækkes fra hinanden - MEN hvis vi kører galt og skal have ham hurtigt ud, er det jo ikke særligt hensigtsmæssigt... Er der nogen, der har prøvet det før eller måske kan komme på nogle gode råd? Jeg har ikke snakket med Babysam endnu, men gør det så snart, jeg får tid.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 ej det var da vildt upraktisk og usikkert. Jeg tror jeg hurtigst muligt ville finde ud af at få en mere børnesikret løsning.. han er sQ snu ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 Følger lige med her, vi har samme problem som dig med nr.2 problem, hun tager armene ud og er man på motorvejen kan man ikke lige holde ind og fixe det, ja og så gør hun det såmænd bare igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 Følger lige med her, vi har samme problem som dig med nr.2 problem, hun tager armene ud og er man på motorvejen kan man ikke lige holde ind og fixe det, ja og så gør hun det såmænd bare igen Tilde gør det samme, eller gjorde ;) Heldigvis har det kun været nødvendigt, at fortælle hende at det må hun IKKE og det kan være farligt - eller noget i den stil fortalte jeg hende, og hvis hun forsøger på det, fortæller hun mig det først og når jeg så siger nej lader hun være :D Har desværre ingen råd, men kan selen eventuelt strammes lidt mere, eller bliver de så fuldstændig mast? For det er bare noget rigtig skidt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Det, vi selv har gjort indtil videre er at binde et snørebånd mellem de to seler, for at han ikke kan skille dem ad. Det hjælper. MEN! Hvis vi kører galt og ikke selv kan binde det op... hvem kan så vide, at der lige er en sløjfe, der skal bindes op også.... Babysam-manden sagde, at det bestemt ikke er unormalt, men at de ikke havde noget, de kunne sælge til os, for det skulle være nemt for folk at få barnet ud... Han sagde, det ville være en periode, og dermed gå over igen, og indtil da.... ja, så måtte vi klare os så godt, vi nu kan... og netop sige nej, som Tildes mor skriver... Så vi bruger snørebånd og NEJ! :) Og krydser fingre for, at der ikke sker noget!!!! Held og lykke med at "Prinsessen" også snart kommer videre ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Og nej, selen kan desværre ikke strammes mere. Jeg håbede ellers på, at det ville gå over, når jeg fik den rettet til..... men nej :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Og nej, selen kan desværre ikke strammes mere. Jeg håbede ellers på, at det ville gå over, når jeg fik den rettet til..... men nej :( Håber han snart stopper med, at lege Houdini :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 :kram2 Tak :) Det ser faktisk ud til at være på retur... Sådan for det meste... :blink Men vi beholder liiiiiige snørebåndet lidt endnu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites