Besvaret July 11, 2011 Jeg har meldt mig til, men skal vente på at Google åbner for flere medlemmer <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2011 Pt. holder jeg mig fra det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 lige nu har jeg nu også nok i FBmen nu må tiden vise om jeg prøver det - nysgerrig er man jo :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 Tak for invitationen :) Jeg synes det ser rimelig lovende ud. Jeg kan især godt lide det med fotos. Der er mulighed for at begrænse meget mere hvem der kan se dem end på FB og det er fedt. Jeg har dog lidt svært ved lige at finde ud af det med netværk og hvornår folk kan se en og hvornår jeg kan se dem, men det kommer jo nok :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 Jeg holder mig bare til fb indtil videre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 Øv.... Kan ikke logge på fra iPad..... Det er altså en deal-breaker for mig <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Øv.... Kan ikke logge på fra iPad..... Det er altså en deal-breaker for mig <_< Det er stadig i testfasen, og det er også derfor, at man skal have en invitation, for at kunne oprette en bruger. Jeg er HELT sikker på, at det nok skal komme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Må lige tilføje at Google+ ser ud til at være rigtig godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Hvis nogen skulle have lyst til at add'e mig hedder jeg Stine Håkan :) Så kan jeg også få en BK-cirkel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 jeg har det slet ikke, skal man inviteres for at få det eller ?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 jeg har det slet ikke, skal man inviteres for at få det eller ?? Nej indtil videre skal man inviteres for at komme derind, men fra august kan alle melde sig til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Nej indtil videre skal man inviteres for at komme derind, men fra august kan alle melde sig til :) nåååh ok, tak for svar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites