Oprettet July 8, 2011 Ja, som overskriften lyder, er Facebook nede? Jeg kan ikke komme ind på siden, men sagtens på alle andre.. <_< Har I problemer? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Jeg har ingen problemer.. Ej, hvor mærkeligt? :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Jeg har problemer... Hvad browser bruger du? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 mit kører ufattelig langsomt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Jeg har problemer... Hvad browser bruger du? Jeg bruger Internet Explorer... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 heller ingen problemer her :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Jeg har heller ikke nogen problemer... Men de er vist ved at opdatere deres chatfunktion, så det kan være det er derfor, du ikke kan komme ind? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Jeg bruger Internet Explorer... Tsk, tsk... Kan du så komme på Firefox! ;) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Tsk, tsk... Kan du så komme på Firefox! ;) :D Engang brugte jeg ALTID Opera, hvilket stadig også er min yndlingsbrowser. Men det fungerer bare ikke på min computer <_< Hmmpfr.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Engang brugte jeg ALTID Opera, hvilket stadig også er min yndlingsbrowser. Men det fungerer bare ikke på min computer <_< Hmmpfr.. Træls... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Træls... Meget! Men jeg giver mig ikke over til fjenden! Ikke Firefox ;) :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Meget! Men jeg giver mig ikke over til fjenden! Ikke Firefox ;) :whistling Hihi, ja så er du selv ude om det. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 min duede heller ikke i en times tid eller 2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 Meget! Men jeg giver mig ikke over til fjenden! Ikke Firefox ;) :whistling DU skal da bruge Chrome ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 Her bruges der Safari - og det fungere fint! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites