Mama

Hvorfor gør det så pokkers ondt?? :(

6 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg har siden igår aftes haft det rigtig rigtig underligt i min mave. Det føles som om jeg skal lave stort, men der sker ingen ting når jeg går på toilettet og jeg har ikke hård mave, for jeg har haft regelmæssige toiletbesøg her de sidste par dage.

Det føles også lidt som at få en mavepuster. Lige nu har jeg ondt i højre side helt øverst oppe lige under ribbenene. Har også haft kvalme og blev på et tidspunkt idag så svimmel at det hele sortnede for mig.

Nogen der kender til disse symptomer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm... Det lyder ikke rart. Jeg har også haft noget lignende for en uges tid siden. Men der tror jeg faktisk at det var pga hård mave. Så jeg ved ikke lige hvad dit kan skyldes.

Måske skal du ringe til lægen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal ringe til fødegangen hvis der er noget men sidste gang jeg var der ventede vi 8 timer før vi blev tilset. Så gider ikke samme tur igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så langt som du er henne betyder at den lille begynder at have pladsproblemer. Alle din indre organer og indvolde er puttet op under dine lunger og der bliver trykket og mast på det hele.

Det skal ikke gøre ondt hele tiden for så er der noget galt, men hvis det er trykken og masen og ubehag der kommer og går kan det bare være fordi den lille ligger og møfler og prøver at finde en måde at ligge på uden at blive mast for meget, og derved maser til alt det du normalt har derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svimmelheden kan komme af, at de store blodkar bliver klemt, og blodet ikke bliver transporteret rundt i kroppen så godt. Hvis det bliver ved, synes jeg også, at du skal kontakte lægen for en sikkerheds skyld :goodluck

Du skal jo ikke gå og have det sådan de næste 7 uger!!! :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det kan godt være pga. pladsmangel.. min mave er heller ikke særlig stor, så det kunne da tyde på at hun virkelig mangler plads. Nogen nætter kan jeg slet ikke sove fordi det føles så ubehageligt at ligge. Nogen gange kan jeg heller ikke sidde. <_<

Skal hvertfald til lægen på mandag til sidste lægekontrol, så vil jeg da lige spørge..

Pivha den sidste tid er virkelig hård.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER