Nitzen1987

Hvordan fejrede I jeres 1 års bryllupsdag???

19 indlæg i dette emne

Om en måned har manden og jeg 1 års bryllupsdag, og jeg er derfor begyndt at tænke over, hvordan vi skal fejre den.... Jeg ved, at vi skal have spist toppen af vores bryllupskage og at vi skal have åbnet en æske fyldt med de hilsner, som vores gæster lavede til os for 11 måneder siden (glæder jeg mig meget til) og så deler vi nok en flaske Verdi...

Hvordan fejrede I jeres første bryllupsdag? Gav I hianden en gave - og i så fald hvad?

Del dette indlæg

Vi gjorde det på sammen måde som i har tænkt jer :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var lige flyttet dagen før, så selve dagen blev fejret med mine forældre og min bror, blandt flyttekasser. Vi formåede dog at spise toppen af bryllupskagen og drikke champagne på en fint opdækket flyttekasse.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi tog på weekendophold på Comwell Sorø Storkro fra lørdag til mandag - kan kun anbefales! På selve bryllupsdagen hyggede vi bare os to med den lækre mad på storkroen, en tur i spaen og en køretur rundt i området. Bryllupskagen spiste vi mandag, da vi kom hjem, hvor vi også læste de hilsner, som vi fik på dagen.

Jeg fik min gave på forhånd - en tur ind at se Thomas Hartmanns nyeste show, som spillede sidste dag fredag den 13. maj.

Jeg gav manden 2 polobluser og 2 espressoskeer.

Vi har jo været så smarte at lægge bryllupsdagen 6 og 5 dage efter vores fødselsdage, så det var lidt af en opgave at finde på noget...

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi havde børnefri hele weekenden :biglove :loveshower

Fredag: Vi havde begge fri, shoppede, spiste lækker frokost ved åen, købte en fælles bryllupsgave af papir, bagefter tog vi hjem, bestilte pizza, kørte i blockbuster.

Lørdag: Spiste brunch på cafe, i svømmehallen og bagefter gik vi en tur, om aften spiste vi hos et vennepar og endte i byen :whistling

Søndag (Bryllupsdagen): Tømmermændsbrunch med vennepar, hjem og hente bryllupskagen ved bageren, en magen til ville ikke spise gammel kage :whistling Til aften kom lidt familie og spiste bryllupskage og drak kaffe :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har termin d. 9. august, vi har bryllupsdag d. 14. august og vi skal til bryllup lørdagen inden dvs. d. 13. august, så vi er nok rimelig trætte på bryllupsdagen uanset!!! Jeg tror derfor blot vi vil nyde hinanden og spise det sidste af kagen og ellers bare slappe af i det forhåbentlige gode vejr :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg regner med at finde barnepige, sørge for at manden har fri på dagen (mandag) og dagen efter, og så bortfører jeg ham til wellness. Vi var på campingpladsen i foråret med de to små, men jeg var alene i wellness da han skulle passe børn. Så nu skal han også have lov at prøve at ligge i en spa på et tagterrasse, prøve div. lækre saunas mv. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har termin d. 9. august, vi har bryllupsdag d. 14. august og vi skal til bryllup lørdagen inden dvs. d. 13. august, så vi er nok rimelig trætte på bryllupsdagen uanset!!! Jeg tror derfor blot vi vil nyde hinanden og spise det sidste af kagen og ellers bare slappe af i det forhåbentlige gode vejr :biglove

Hvad gør I egentlig hvis du føder inden d. 13.? Kan I så tage baby med til bryllup?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er lige nogle måneder til endnu, men jeg har allerede planlagt at han skal have en massage af mig i bryllupsgave.. J er SUPER svær at købe gave til da han ikke rigtig ønsker sig noget, men han trænger til noget afslapning og forkælelse i sine weekender. Så det får han :)

Hvad vi skal lave ved jeg ikke helt... Vores bryllupsdag ligger på en Søndag i år så tror næsten helt sikkert at vi skal ud og spise...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan faktisk ikke rigtig huske hvad vi lavede, udover at spise de sørgelige resten af kagen :) Men mener bestemt, at min mor havde Tilde :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi nåede slet ikke at fejre bryllupsdag (blev sepereret efter 9 måneder - laaaaaaaaaaaang historie) så jeg tror faktisk jeg var hjemme ved mine forældre sammen med Isaac. Jeg kan ikke huske det.

Skulle jeg fejre den med kæresten, så ville det være én dag hvor Isaac blev passet ude og vi havde mulighed for at koncentere os hundrede procent om hinanden, ellers skulle det være en dag med begge vores familier :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan faktisk ikke rigtig huske hvad vi lavede, udover at spise de sørgelige resten af kagen :) Men mener bestemt, at min mor havde Tilde :)

Øhh det kan jeg så heller ikke :D Altså jeg kan ikke huske hvad vi lavede. Muligvis har vi været ude at spise? Men jeg tvivler lidt, for på dét tidspunkt var Isabella 4 måneder, og ville KUN have sin moar ;)

Jeg kan i øvrigt heller ikke huske hvad vi lavede sidste år ;)

Så meget for romantikken herhjemme :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg mener at vi bare hyggede herhjemme...

Næste gang er en mandag, men har heldigvis fri pga jeg tager en ferievagt dagen før. Men om manden i det hele taget holder fri den dag ved jeg ikke pt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:haha Det gik så lige op for mig, at vi i denne månede har 4 års bryllupsdag, så jeg har ikke den fjerneste ide om, hvad vi lavede :D Ved ikke hvorfor jeg lige mente, at vi havde 1 års bryllupsdag sidste år :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

:haha Det gik så lige op for mig, at vi i denne månede har 4 års bryllupsdag, så jeg har ikke den fjerneste ide om, hvad vi lavede :D Ved ikke hvorfor jeg lige mente, at vi havde 1 års bryllupsdag sidste år :rolleyes

He he! Tiden går!

-----------------------

Vi havde haft overnattende gæster næsten hele ugen op til vores 1 årsdag, så vi nød bare at være alene og tullede ud og fik en god stor is i det gode vejr.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol

Vi havde 2 års bryllupsdag i år og jeg ved slet ikke hvad vi lavede den dag, ud over at være på arbejde ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har valgt, at vi skal skiftes til at arrangere noget på vores bryllupsdag. sidste år arrangerede jeg, at vi var på weekendophold, og vi på vejen hjem kørte omkring mine forældre og fik frokost, samt den æske med hilsner, som blev skrevet på selve brylluppet. Vi kørte også en tur ud til kirken og ligge en buket med roser på mine bedsteforældres gravsted - dette bliver en tradition tror jeg.

Og ellers var vi ude og spise, der hvor vi holdte festen. Vi gav hinanden en lille ting, jeg fik en sten mere i min vielsesring, MIn mand fik noget nyt fodboldtøj.

Del dette indlæg

Annonce ♥

He he! Tiden går!

Ja åbenbart alt for hurtigt :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi glemte det indtil min mor ringede og sagde tillykke :whistling

Jeg går ikke så meget op i det.

Men i år ha jeg arrangeret en tur i biffen :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment