Oprettet July 7, 2011 Berlingske.dk - Barnløse dropper behandling Det KAN da for pokker ikke komme som den store overraskelse for nogen! <_< Jeg håber godt nok de gør noget ved det. Nu har de jo fået bevist, at det laver en gal udvikling :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Det er en meget trist udvikling :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Rigti trist udvikling :( Håber politikkerne får øjnene op! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Det er foruroligende :( håber at et folketingsvalg kan ændre på det.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Jeg kan ikke lade være med at blive bare en lille smule glad når jeg læser sådan en artikel. For så håber jeg de kan se hvor idiotisk det var at lave brugerbetaling på behandling. Jeg håber inderligt det bliver gratis igen. Gerne snart ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Det er jo det der er blevet råbt så meget op for at advare at dette ville ske.. Men ville politikerne lytte sidste år?? Nej.. Håber også at de med tiden indser at det her er en OM´er. Del dette indlæg Link to post Share on other sites