Guest

Forsmag på veer?

5 indlæg i dette emne

I går da manden og jeg skulle i seng havde vi lyst til at hygge lidt :hump Det var rigtig dejligt men efterfølgende var det knapt så rart.

Jeg har før fået plukveer når vi har hygget, men det har ikke været så slemt. Jeg har også kunne være øm, men det er noget der er gået over igen.

I nat gjorde det bare ikke :( Jeg fik rigtig ondt i lænden og underlivet, lidt on-off. Til at starte med tænkte jeg ikke rigtig nærmere over det, men prøvede at falde i søvn. Det kunne jeg bare ikke for det blev ved at komme tilbage og det gjorde bare ondt. Jeg begyndte så at tænke veer men synes ikke rigtig at de var regelmæssige og de kom hurtigt mellem hinanden. Jeg prøvede at slappe af og læse lidt men det blev ved så efter et par timer ringede jeg til den akutte JM.

Hun sagde at det godt kunne være veer for sæd kan godt have en tendens til at sætte veer i gang. Hun spurgte ind til om de var regelmæssige hvilket jeg ikke rigtig kunne svare på. Hun anbefalede mig at tage 2 Panodiler og lave en varmepose til lænden, og så skulle jeg holde holde med om de var regelmæssige. Derefter kunne der sker to ting: enten ville det gå i sig selv igen eller også ville det udvikle sig.

Jeg gjorde som hun sagde og prøvede at tage tid på det hele. Det var umiddelbart ikke regelmæssigt og jeg enten også med at falde i søvn. Nu er det (heldigvis) gået i sig selv. Jeg vil gerne snart se den lille, men jeg vil også gerne lige vente en uge eller tre mere, så den ikke kommer for tidligt. Hverken manden eller jeg har sovet særlig meget i nat og han blev vist en smule skræmt/nervøs også. Han var ikke meget for at tage på arbejde i morges men kom dog afsted.

Nu har jeg fået en lille forsmag på veer og synes godt nok at det gjorde en smule ondt. Er spændt på hvordan de rigtige veer så føles :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh jeg kan godt forstå du blev forskrækket, det er stadig lige lidt for tidligt til fødsel. Jeg synes nu generelt efterhånden at flere og flere ting gør ondt på den der måde hvor man tænker "var det en ve?" så udfoldelsesmulighederne er ved at være ret begrænsede. Nu ved jeg ikke hvordan I gjorde, men vi har aftalt herhjemme at vi holder os til håndarbejde på hinanden...jeg synes også maven er alt for meget i vejen til hygge efterhånden...men smerterne kan vel blive sat i gang uanset hvilken metode hehe. Ja...en uge endnu, så må de jo reelt set gerne komme ud...pyyyha en tanke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den må i hvert fald gerne lige vente en uges tid endnu. Det er så uvirkeligt at det er så snart :whistling

Jeg tror hellere ikke der bliver noget herhjemme udover håndarbejde det næste stykke tid. JM sagde at det var hormon i sæden der gerne gjorde udslaget så hænderne bør være sikker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha sikke en forskrækkelse :blush

Godt det er gået i sig selv igen :super

Jeg får også plukveer og en slags sidestik, når vi har hygget, men veer har jeg ikke fået af det endnu... jeg er selvfølgelig hellere ikke helt så langt i graviditeten endnu, som du er :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha ja det var da en forskrækkelse, men godt de gik i sig selv igen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER