Oprettet November 15, 2010 Terminsliste: 31. Marts TroldeMor - Venter en dreng 3. April Sookie - Venter en dreng 6. April Lillebror - Venter en dreng Kate123 - Venter en pige 8. April rie87 - Venter en dreng 10. April mutti - Venter en overraskelse bimse - Venter en dreng 11. April Romeo2011 - Venter en dreng 16. April Baby2011 - Venter en pige 17. April rehhansen - Venter et barn brineh - Venter en dreng 20. April betina27 - Venter en pige 23. April Mulleria1990 - Venter en pige 24. April babyboy - Venter en dreng 26. April Marlene - Venter et barn Moar - Venter en overraskelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Ejjj der er kommet flere til :yay :yay Hvor dejligt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Oz mig, Rikke foreløbig venter vi et barn indtil næste scanning... er sat til den 17. april 2011.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Så er du også på listen Rikke ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Hej. Jeg vil da også gerne melde mig på listen:-) Jeg har termin d. 10. april og kønnet venter vi med til vidundere titter frem:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Hvor er det dejligt med flere piger herinde.. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Ja det er SKØNT! :) Bliv endelig ved på den måde :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Termin 6 april, venter en dreng :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 Termin 6 april, venter en dreng :loveshower Tillykke med graviditeten... :loveshower Og vi byder endnu en dreng velkommen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Hejsa Er ny her inde...men vil gerne være med :yay Termin d. 6. april og det bliver måske en dreng. Hilsen Katrine Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2010 Hej med jer :) Jeg venter også en lille dreng, og har termin d. 11 april Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Hejsa! Har været til køns scanning og så er det altså en pige vi skal ha :balloons Til MD-scanningen fik vi jo afvide at det nok blev en dreng...men det kunne jeg ikke helt acceptere som svar...det der måske eller nok...så fik en kønsscanning og er nu sikre på at det er en pige :glad Så nu kan jeg slappe af og gå amok i tøsetøj :7: Hilsen Katrine 25+6 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Så er der opdateret ;) :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 jeg vil også med ; 10 april og venter en dreng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Du er med nu ;) Dejligt at vi bliver flere og flere herinde :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Hejsa Jeg er også helt ny, vi skal have en lillesøster den 20 april :7: :7: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Hejsa Jeg er også helt ny, vi skal have en lillesøster den 20 april :7: :7: Velkommen til og stort tillykke :hurra Du er kommet på listen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Jeg vil også på :) Termin den 17. April og det bliver en dreng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Jeg vil også på :) Termin den 17. April og det bliver en dreng :) Du er meget velkommen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Termin 24 april .. En lille dreng ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 jeg vil også være med.. :) jeg har termin 23. april.. og vi venter en lille pige.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Velkommen til jer begge to :balloons Og stort tillykke med graviditeten :gravid :loveshower Nu nærmer vi os snart :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2011 Hej :) Jeg vil gerne på... termin d. 3 April og venter en dreng.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2011 Jeg vil også gerne med på listen. Jeg har termin den 26. april. Vi ved ikke om det bliver en pige eller en dreng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 Hold da op.. 8 drenge.. det var ikke så lidt :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites