Oprettet July 6, 2011 Kort tid efter at vi fik ham i nytåret 2008 Pjevs hygger sig i de varme aviser, der har været pakket rundt om risengrøden :) (julen 2008) De sidste fire billeder er taget her i foråret/sommeren Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Hvor er han dog en lækker basse :loveshower Gad godt vores røde mis ville ta lidt på, for han er blevet så tynd :( Elsker når de har lidt til gården og gaden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Hvor er han dog en lækker basse :loveshower Gad godt vores røde mis ville ta lidt på, for han er blevet så tynd :( Elsker når de har lidt til gården og gaden ;) Ja det har vores i hvert fald han er en rigtig Garfield :P Pjevs er overvægtig - det har dyrlægen skrevet i hans journal <_< men han får light kasteral fodder og vi måler det op til ham og så får han en tyggestang 1-2 gange om ugen, så ved ikke ligge hvad vi ellers kan gøre for at reducere han vægt :unsure men dejlig det er han :wub han er næsten som et barn for mig :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 (redigeret) Jeg synes altså ik han ser overvægtig ud. He's just big boned :rolleyes Vores hunkat er os lidt buttet, men min veninde som er veterinærsygeplejerske, siger hun ik er overvægtig, så det stoler jeg på ;) Og kender godt det med de er som børn. Vores den ældste (vi har 3) har jeg haft siden før jeg mødte L, og han er altså min dreng. Han putter i ske, og vil gerne lige lege til han får en tår mælk på min øreflip (det føles super klamt, men han VIL gøre det, koste hvad det koste vil. Dog kun i perioder ;) ) Redigeret July 6, 2011 af Girl Next Door Del dette indlæg Link to post Share on other sites