Oprettet July 5, 2011 Så blev det tirsdag og hermed ugens resultat :) Sandie: 63,0: -1 kg (- 10,8 kg) Troldemor: 77,9: - 0 kg (- 8,7 kg) Nitzen1987 er tilbage med 93,3 kg - velkommen tilbage og god kamp :glad Tildes Mor's badevægt gik i stykker da hun trådte op på den (ja hun skrev godt nok en anden undskyldning, men sådan læste jeg det ikke) ;) RØDT kort til Lukaj :sm Gult kort til Secreta TILLYKKE til: Sandie Husk: næste vægt i en pm senest på tirsdag kl. 20.00 :) Manglende tilbagemelding over 2 uger udløser det røde kort! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2011 Hun hedder da Tildes mor nu :D Jeg får sikkert også mange gode undskyldninger, når jeg skal være med i taberdysten til næste år :D Synes I der er med er så seje :gp Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2011 :o vi er godt nok ikke mange på listen :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2011 Hun hedder da Tildes mor nu :D Jeg får sikkert også mange gode undskyldninger, når jeg skal være med i taberdysten til næste år :D Synes I der er med er så seje :gp Det sq da også rigtigt.. ups følger vidst ikke så meget med for tiden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2011 Skammer mig :blush Og hvor er du bare SEJ Sandie..... Du er så tæt på målet nu!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2011 Sikke meget du har tabt dig Sandie :respekt Det er synd at der ikke er flere herinde. Jeg vil glæde mig til at deltage i taberdysten om et par måneder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2011 Ej, undskyld. Men jeg har først kunne komme til at komme til computeren nu. Har lige været i ASDA og handle.. :whistling Men jeg må altså holde sommerferie indtil tirsdag den 19., og så kommer jeg fint igen. :) Og tillykke til Sandie :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Skammer mig :blush Og hvor er du bare SEJ Sandie..... Du er så tæt på målet nu!!! :loveshower DU skal ikke skamme dig.. jeg stod på 0 sidste uge og denne uge -1 kg.. nogle gange går det hurtigere end andre gange.. Sikke meget du har tabt dig Sandie :respekt Det er synd at der ikke er flere herinde. Jeg vil glæde mig til at deltage i taberdysten om et par måneder :) Tak :kram2 vil glæde mig til at kæmpe lidt mod dig ;) Ej, undskyld. Men jeg har først kunne komme til at komme til computeren nu. Har lige været i ASDA og handle.. :whistling Men jeg må altså holde sommerferie indtil tirsdag den 19., og så kommer jeg fint igen. :)Og tillykke til Sandie :D I orden, så skal du slippe for rødt kort næste uge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites