Guest

er jeg den eneste

13 indlæg i dette emne

der kampsveder i disse dage???

For hold da op vi har fået sommer i disse dage, men allerede fredag skulle regnen komme igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej her er der os bare lummert og fugtigt i luften. Har tændt vores affugter for at fjerne noget af fugten i luften herinde, da jeg ellers vil omkomme af varme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bestemt ikke - er specielt slemt når jeg er på arbejde (arbejder på en temmelig varm arbejdsplads :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dame nej og fuck det er varmt at være gravid og have vand i kroppen på samme tid.

Jeg elsker normalt sol og varme men denne ommer er det fint med 20 grader :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej bestemt nej, selv om natten har både jeg og ungerne det vildt varmt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her har der også været varmt i nogle dage, men desværre den forkerte varme - for det har bare været fugtig i kæmpe stil uden sol. Og i dag blev mig og ungerne totalt anggrebet af torden fluer - men desværre ingen tordenvejr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare rolig, du er ikke den eneste. Jeg har det SÅ varmt og jeg trænger bare til sol og knap så høj luftfugtighed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er ikke den eneste. Jeg er ved at DØ i denne her varme. Og jeg elsker normalt sol og varme. Men kan slet ikke holde det ud i år <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har intet imod varme kan bare ikke have det, når der bliver lummert og høj luftfugtighed, det får jeg det dårligt af og ofte med hovedpine som resultat <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har intet imod varme kan bare ikke have det, når der bliver lummert og høj luftfugtighed, det får jeg det dårligt af og ofte med hovedpine som resultat <_<

Den med hovedpinen er jeg med på. Og fugtigheden gør at Isaac bare IKKE vil sove. Jeg vil have en god sommer, normal tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har intet imod varme kan bare ikke have det, når der bliver lummert og høj luftfugtighed, det får jeg det dårligt af og ofte med hovedpine som resultat <_<

ja jeg kan nu også godt lide varmen, bare ikke den der luftfugtighed, som virkelig får en til at koge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes der har været lummert, men vil ikke sige at det har været varmt de sidste par dage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg sveder ikke. Men har hovedpine hele tiden. Det er så varmt at jeg ikke kan være udenfor. Så jeg bliver foran computeren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER