Besvaret April 25, 2012 Hvor er den fin :loveshower mange tak :) Ej hvor laver du bare mange fine ting. Er de savlesmække noget du har en "opskrift" på? eller syer du bare derudaf? Tusind tak, til at starte med var det en opskrift jeg fulgte, men efter som jeg har lavet flere og flere er der blevet ændret lidt på dem :) Tror du kan finde hende som der har lavet en DIY inden på min blog under en af de indlæg jeg har lavet om savlesmække :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2012 hvor er den sød :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2012 hvor er den sød :loveshower Tusind tak :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Suttesnor Så har jeg fået lavet en suttesnor som matcher til den ene savlesmæk jeg har lavet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Suttesnor Så har jeg fået lavet en suttesnor som matcher til den ene savlesmæk jeg har lavet :) Åh hvor kært :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2012 Åh hvor kært :D Tusind tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2012 Endnu flere suttesnore Så er der blevet lavet lidt flere til samlingen :) Den grønne har i set, som der er i et tidligere indlæg! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2012 Hvor er de skønne :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2012 Hvor er de skønne :loveshower Mange tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2012 Hvor er de lækre :loveshower Tusind tak :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2012 Så har symaskinen været på arbejde! Se hvad jeg har fået lavet i min lille ferie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2012 Så har symaskinen været på arbejde! Se hvad jeg har fået lavet i min lille ferie :) Hvor er de bare fine :loveshower Glæder mig så meget til at bruge den jeg købte :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2012 Hvor er de bare fine :loveshower Glæder mig så meget til at bruge den jeg købte :) Tusind tak Vinni :) Håber ihvertfald den kan bruges :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2012 Det er bare sådan nogle fine ting! :loveshower Hvor har du købt gummiringene til suttekæderne? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2012 Hvor er du god! Ser vildt prof ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2012 Det er bare sådan nogle fine ting! :loveshower Hvor har du købt gummiringene til suttekæderne? Mange tak :) Jeg har købt dem på Etsy.com Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2012 Hvor er du god! Ser vildt prof ud :) Tusind tak :D Det er jeg glad for at høre, det er jo ikke så tit man får ros for det man laver :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2012 Så har symaskinen endnu engang været på arbejde! Denne gang blev det til nogle drenge tørklæde savlesmække, nu mangler jeg bare at få lavet nogle til piger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Hvor er det bare nogle fine savlesmække :loveshower Hvad bruger du til bagside? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Hvor er det bare nogle fine savlesmække :loveshower Hvad bruger du til bagside? :) Tusind tak - jeg bruger frotté :) Det er næsten ligesom det der vådunderlag (tisseunderlag) man kan købe i baby butikker - jeg har bare købt det i stof2000 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Mange tak :) Jeg har købt dem på Etsy.com Super! Dem må jeg finde :tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Savlesmække af småfolk stof til piger :) Så har jeg haft tid til at sy lidt igen - det er bare så dejligt når man får syet noget nyt og spændende :) I skal da ikke snydes for et par billeder af de 2 skønheder :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2012 Så er der lidt egern Så blev der os lavet lidt med egern - synes de er så søde! :) - hvad siger i? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2012 Uh de er super søde. Er det nogen du sælger? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites