ki schou

Så er man sgu blevet gammel....

14 indlæg i dette emne

I går var jeg et smut i Quint for at finde et par t-shirts til Martin.

(Quint er en butik med ungt og super moderigtige tøj)

Jeg blev ekspederet af en ung fyr.

Den unge fyr: Nå er du ude og shoppe til sønnike?

Mig: Nej - det er til min mand

Så stod jeg lidt der og tænkte, om jeg lignede en med en søn på 17 år???

Nå men vi fortsætter igennem butikken.

Den unge fyr: Vi har også de her super fede Adidas t-shirts (ensfarvet med stooort logo på maven)

Mig: Ej - det er sgu for 80'er agtigt

Den unge fyr lignede et stort spørgsmål og sagde så: Jeg var ikke født i 80'erne.

:haha

Sikke en shoppingoplevelse - men han var sød og en god sælger for jeg kan da hjem med en god posefuld til Martin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:lolhit

Jeg tror ikke at du ser så gammel ud. Det er nok mere bare ham, der var meget meget ung ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe .. ja jeg er også med på den at det var ham, der var meget meget ung.. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit

Jeg tror ikke at du ser så gammel ud. Det er nok mere bare ham, der var meget meget ung ;)

he he - ja men i pricippet kunne jeg jo godt have en søn på 17, så var jeg bare startet ungt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit jeg tror, at det afhænger af ekspedientens alder for, hvis han kun har været omkring de 20, så er en på 30+ gammel :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ohhh my god. sikke en oplevelse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit jeg tror, at det afhænger af ekspedientens alder for, hvis han kun har været omkring de 20, så er en på 30+ gammel :rolleyes

Enig - da jeg startede i gymnasiet var vores dansklærer helt nyuddannet.

Så han var ikke specielt gammel, men dengang var han gammel, og de ældre lærere var mega gamle.

Så jeg forstår ham godt den unge fyr, synes bare det var så sjovt, at han fattede hat af, at det var firser agttigt, men hvordan faen skulle han det??

:rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig - da jeg startede i gymnasiet var vores dansklærer helt nyuddannet.

Så han var ikke specielt gammel, men dengang var han gammel, og de ældre lærere var mega gamle.

Så jeg forstår ham godt den unge fyr, synes bare det var så sjovt, at han fattede hat af, at det var firser agttigt, men hvordan faen skulle han det??

:rolleyes

Ja det tror jeg ikke en gang at jeg ville fatte :D er 87'er så det eneste jeg kan relatere til 80'erne er musik :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha :lolhit

Bare det ikke er lige som min fætters kone på 37 år der forøvrigt lige er blevet forældre for et år siden.. Sidst hun var på apoteket spurgte ekspedienten om det var til hendes barnebarn :o :o :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha :lolhit

Bare det ikke er lige som min fætters kone på 37 år der forøvrigt lige er blevet forældre for et år siden.. Sidst hun var på apoteket spurgte ekspedienten om det var til hendes barnebarn :o :o :o

Ej, den er altså ikke god :(

Jeg så også engang en dame, der sad med et barn og hun lignede virkelig en bedstemor. Så var der én, der spurgte om det var hendes barnebarn - men nej, det var hendes eget.

Det må altså ikke være så sjovt at folk tror det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! :D

Kender godt den type oplevelser...

Vi skal da se billeder af ham i det tøj, du købte! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! :D

Kender godt den type oplevelser...

Vi skal da se billeder af ham i det tøj, du købte! ;)

Ja men ved du hvad det passede sgu ikke <_<

De eneste der var ok var Bjørn Borg underdrengene, men dem tror jeg ikke vi får Martin til at posere i herinde :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej altså :lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER