Oprettet November 15, 2010 Nu er det vist ved at være MEGET længe siden jeg har været aktiv (på den gamle bk), men nu skal der til at ske noget :) Isabella stor trives, måler 77 cm og vejer 11 kg ;) Hun er super glad for hendes dp, og har fået en lille kæreste der over, de mysser og krammer hinanden hver dag de ses, det ser bare SÅ sødt ud! :biglove :kuller Ellers går hun stort set selv nu, og der er fuld fart på! :8: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2010 Nai hvor er hun blevet STOR!!! Aiii!! Godt at se hende igen :) Og hvor ser det skægt ud første gang man ser dem oprejst! De virker alt for store! :) Skønne billeder og fedt med en kæreste allerede i dp ;) Så kan Emilie også ha Mads-Freidig for sig selv ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2010 Nai hvor er hun blevet STOR!!! Aiii!! Godt at se hende igen :) Og hvor ser det skægt ud første gang man ser dem oprejst! De virker alt for store! :) Skønne billeder og fedt med en kæreste allerede i dp ;) Så kan Emilie også ha Mads-Freidig for sig selv ;) Ja de ser vild stor ud! Alt for STORE! :( Hahaaa ork ja Emilie kan sagstens have MF for sig selv ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Hahaaa ork ja Emilie kan sagstens have MF for sig selv ;) Hov...? Var det en disning af mit lille pus???? :blink :klap :bask :puke :box Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Hahaha!! En gakket tråd ;D LOL Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Hov...? Var det en disning af mit lille pus???? :blink :klap :bask :puke :box Hej lii Nej det var det bestemt ikke! MF er jo en lækker fyr :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites