Oprettet July 4, 2011 Så er 1 scanning vel overstået af vores lille smølf :loveshower Den så bare så fin ud og havde den flotteste hjertelyd :7himmel Er bare så glad, jordmoder fortalte mig at risikoen for at der skulle gå noget galt er lille nu, da der er hjertelyd og den havde en perfekt størrelse. Termin blev rykket 1 dag frem til den 23 feb, men det betyder jo ikke så meget. :kram Jeanett Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2011 Dejligt med en skøn scanning. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2011 Det lyder bare super dejligt :loveshower Skønt at vide alt er som det skal være... Knus Supernovamor :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2011 Hej.. Det lyder rigtig dejligt. Hvor er du heldig at blive scannet så tidligt. Jeg skal først om 20 dage. Glæder mig rigtig meget, det må føles helt vildt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Hey. Jeg blev scannet og kunne se det lille hjertet slå, da var jeg 6uger og 4dage henne. Det var bare helt vildt Knus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Hvor er det vildt at du har været til scanning - dejligt :loveshower Jeg er ikke engang blevet indkaldt til en, men mon ikke snart jeg bliver det :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites