NewMom

pinligt spm om bankoverførsel

9 indlæg i dette emne

Ej synes det er pinligt at spørger så dumt, så må hellere gøre det her hvor jeg er anonym :rolleyes

Jeg skal overføre nogle penge og har fået oplyst et kontonummer der ser sådan ud: xxxx x xx xx xx. Og så står der hvilken bank det er. Jeg regner med at de fire første chifre er reg nr. og den rigtige bank kom også frem. Under konto nummer skriver jeg så de sidste 7 chifre, men der siger den fejl ved kontonummer. Hvis jeg skriver de fire første chifre med i kontonummer rubrikken kan de ikke være der alle sammen :huh

Er jeg helt tabt bag en vogn??

Del dette indlæg

Nej helt tabt er du ikke ;)

Et kontonr består af 10 cifre.

Derudover 4 cifre til regnr. Og ja, det plejer at være de 4 første cifre.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej helt tabt er du ikke ;)

Et kontonr består af 10 cifre.

Derudover 4 cifre til regnr. Og ja, det plejer at være de 4 første cifre.

pyha :D

Det første tal i reg. nr er 0. Kan det være jeg skal undlade det i kontonummeret eller er der noget helt galt med det nummer jeg har fået opgivet?

Del dette indlæg

Annonce ♥

pyha :D

Det første tal i reg. nr er 0. Kan det være jeg skal undlade det i kontonummeret eller er der noget helt galt med det nummer jeg har fået opgivet?

Prøv at google de 4 første cifre. Hvis det er reg.nr. kommer der som regel en bank frem.

Ellers sæt 3 nuller foran kontonr, så det består af 10 cifre (ved faktisk ikke om det er nødvendig, men jeg gør det altid)

Del dette indlæg

Annonce ♥

nummeret ser sjovt ud, det starter med 4 tal og så et enkelt tal hvorefter det er i 3 par, du har et tal for meget i den række. Det plejer at være 10 tal

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv at google de 4 første cifre. Hvis det er reg.nr. kommer der som regel en bank frem.

Ellers sæt 3 nuller foran kontonr, så det består af 10 cifre (ved faktisk ikke om det er nødvendig, men jeg gør det altid)

De første 4 passer med den bank der er opgivet :)

Jeg har også prøvet det med tre nuller, men der siger den fejl :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

nummeret ser sjovt ud, det starter med 4 tal og så et enkelt tal hvorefter det er i 3 par, du har et tal for meget i den række. Det plejer at være 10 tal

Ja jeg synes også det ser mærkeligt ud :huh

Del dette indlæg

Annonce ♥

De første 4 passer med den bank der er opgivet :)

Jeg har også prøvet det med tre nuller, men der siger den fejl :rolleyes

Hmm, så må du vist have fat i vedkommende du har fået kontonr af. Vedkommende kan jo have lavet en tastefejl.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan det være kort nummeret og ikke konto nummeret du har fået?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER