Besvaret July 2, 2011 Matador :D Kan ikke komme i tanke om flere, som jeg har set :) Er ikke ret god til danske film og serier. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Matador :D Kan ikke komme i tanke om flere, som jeg har set :) Er ikke ret god til danske film og serier. enig og kan sige helt det samme, aaahhh så dog også rejseholdet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 enig og kan sige helt det samme, aaahhh så dog også rejseholdet Nå ja Rejseholdet kunne jeg også godt lide :) Kunne bare ikke komme på titlen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Helt sikkert Rejseholdet! Men også første sæson af Forbrydelsen, Livvagterne, Hotellet, Anna Pihl, Sommer og Nikolaj & Julie var gode :) Og så må jeg lige kommentere på, at Anita må være den der laver ultimativt flest emner om ting man ser, kan se eller har set i TV :D :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Helt sikkert Rejseholdet! Men også første sæson af Forbrydelsen, Livvagterne, Hotellet, Anna Pihl, Sommer og Nikolaj & Julie var gode :) Og så må jeg lige kommentere på, at Anita må være den der laver ultimativt flest emner om ting man ser, kan se eller har set i TV :D :D :D Hvad mener du :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Uden tvivl MATADOR :loveshower :loveshower :loveshower Men kunne også godt lide Forbrydelsen 2 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Helt klart livvagterne og borgen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Uden tvivl MATADOR :loveshower :loveshower :loveshower Men kunne også godt lide Forbrydelsen 2 :) Fuldstændig enig! Fantastiske serier begge to. :) Nød også "Edderkoppen", "Riget", "Rejseholdet", "Klovn" og "Krøniken". Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Matador - uden tvivl. Har efterhånden set den så mange gange jeg både kan den forfra og bagfra. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Rejseholdet, edderkoppen og matador, dem kan jeg se igen og igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Rejseholdet - uden tvivl :) og forbrydelsen (den første) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Langt fra las vegas... Elsker Robert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Matador, Krøniken, Livvagterne, Ørnen, Lærkevej.... Startede op med at se Matador på www.dr.dk/bonanza sidste søndag og mangler nu at se tre afsnit - man har jo meget tid når man har haft den ene arm i gips ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 jeg siger også matador, den kan man aldrig blive træt af. Men hvad med alle de serier, der blev vist i 80´erne ? kan i ikke huske den der, hvor de styrede en avis??? eller hvad med hvide løgne?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 jeg siger også matador, den kan man aldrig blive træt af. Men hvad med alle de serier, der blev vist i 80´erne ? kan i ikke huske den der, hvor de styrede en avis??? eller hvad med hvide løgne?? Jeg synes ikke om 80'ernes danske tv-serier. Det skulle da lige være "Alle elsker Debbie" eller "Guldregn" - der jo ikke som sådan er en serie, men en føljeton. Vi så da ganske vist "En Stor Familie", men den hører bestemt ikke blandt de bedste, hvis man spørger mig. Den du nævner hed den ikke "Ugeavisen"? ;) "Hvide Løgne" er fra 90'erne og næppe kvalitetstv! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 MATADOR!! :loveshower Mange hilsner Solskin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Matador var ok syntes jeg, men dengang jeg så den var der heller ikke andre tv programmer. Jeg har aldrig set andre Danske serier. Kun et halvt afsnit når jeg har zappet rundt. Af de halve episoder jeg har set, har jeg syntes Lærkevej var lidt sjov. Rejseholdet virkede gribende. Resten brød jeg mig ikke om. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Matador (sidder og ser den nu hehe) ørnen, rejseholdet, bryggeren, anna phil, forbrydelsen. jeg ser mange serier... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Helt klart Klovn :) Og så kunne jeg godt lide Nikolaj og Julie. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 jeg siger også matador, den kan man aldrig blive træt af. Men hvad med alle de serier, der blev vist i 80´erne ? kan i ikke huske den der, hvor de styrede en avis??? eller hvad med hvide løgne?? Den hed ugeavisen. Den kunne jeg godt li'og syntes det kunne være sjovt at den blev genudsendt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Ørnen kunne jeg rigtig godt lide og krøniken. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2011 Uden tvivl MATADOR! Jeg har set den grotesk mange gange :blush Derudover så synes jeg at Rejseholdet var helt kanon. Klovn var også sjov. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2011 Nana! :loveshower Og Tak for i aften med Rune Klan og Mick Øgendahl! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2011 Rejseholdet, Matador og Gøngehøvdingen :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites